״עכשיו אני עצבני״ הוא התעצבן ושלח את ידו במטרה לתפוס את שיערה. אלכס עצמה את עינייה והדבר היחיד שחשבה עליו זה
״אדם״.״עוד קצת והייתי מאחר״ לפתע נשמע קולו של אדם ואלכס הרגישה חום נעים מאחורייה. היא פקחה את העיניים וראתה שהיד של אדם מחזיקה את ידו של השד. אלכס הסתכלה אחורה וראתה את פניו של אדם מאוד קרובות. הוא עמד מאחוריה והחזיק את ידו של השד.
״אני שנייה חוזר״ אמר ונעלם מהמקום עם השד.
׳לא אל תלך׳ אלכס חיפשה אותו אך הוא לא היה בסביבה.
״הכל טוב הוא יחזור עוד 3...2...1״ נאו אמר ואדם הופיע מול אלכס.
״את בסדר?״ אדם שאל מתנשף.
״א-אני—-״ התכוונה להגיד אך נזכרה במה שהוא רצה לעשות לה.
״אני בסדר!״ השפילה את ראשה והתחילה להתקדם לכיוון היציאה אך הרגישה סחרחורת וכמעט נפלה, אדם הספיק לתפוס אותה.
״את לא בסדר, בואי נסע לבית״ אמר מודאג.
״אמרתי לך לא לגעת בי!״ הרימה את קולה והוא מיהר לשחרר ממנה. אחרי החתונה הקשר שלהם התחזק, ולבן אדם יש יכולת לשלוט על שד דרך ציווי.״בבקשה תני לי לעזור לך״ הוא התחנן.
״אני מודה שעזרת לי אבל אני עדיין שונאת אותך!״ אמרה והתכוונה ללכת אך הוא תפס את ידיה והרגיש כאב בכל הגוף. אם הבן אדם אומר לא לגעת, לשד אסור לגעת, ובכל זאת הוא מחזיק את ידיה והמכירה לזה כאב.
״עשיתי טעות נוספת, את צודקת הייתי אגואיסט, חשבתי רק על עצמי ואיך להציל אותך בשביל שלי יהיה טוב״ התחיל להגיד והשפיל את ראשו, אלכס שהייתה עם הגב אליו הקשיבה.
״אני בחיים לא אהבתי ככה כמו שאני אוהב אותך, אפילו את אישתי הקודמת, או בן משפחה, את שונה מכל מי שהכרתי, ורק המחשבה שאני יאבד אותך בעוד כמה חודשים משגעת אותי, מכאיבה לי ומעציבה אותי״ הוסיף. אלכס לא לא הגיבה. נאו עמד מהצד וראה את המתרחש.״חשבתי שזה יכל להציל אותך, אבל אחרי שצעקת שאת שונאת אותי ואחרי מחשבה עמוקה הבנתי שאם הייתי עושה את זה באמת היית מתה, מבפנים״ אמר והיא הסתובבה אליו. ראשו עדיין היה מושפל.
״אני לא רוצה לאבד אותך, אני רוצה שתחיי, אני גם שונא את עצמי, תשנאי גם אותי אבל בבקשה, אל תלכי ממני״ דמעות ירדו מעניו ואלכס לפתע הרימה את ראשו.
״אדם, יש דברים שאי אפשר לעשות כמו שאתה רוצה, יש דברים שאי אפשר לבצע, צריך להיכנע, אני כבר נכנעתי״ אמרה לו וגם דמעות ירדו מעינייה.
״אני מבינה את הדאגה שלך, אבל אין מה לעשות, אתה חיפשת, אני לא רוצה לנצל את הזמן שלי בלעדיך״ אמרה בעצבות רבה.
״אלכס אני אוהב אותך״ אדם נרגע קצת.
״ברור שגם אני, כל הזמן חשבתי עלייך״ היא חייכה ואדם גם חייך.
״בוא נלך לבית״ הוסיפה וחיבקה אותו.לאחר חמש חודשים.
נ.מ אלכס
״אני עדיין חושב שזה רעיון לא טוב, את בקושי הולכת״ אמר לי אדם כשאנחנו מחזיקים ידיים ומטיילים ביחד בדשא. איזה כיף זה!.
״אחר כך נזמין לאכול פיצה?״ שאלתי ובכוונה לא התייחסתי למילים שלו. כבר כחמש חודשים מאז מה שקרה עם החטיפה אנחנו מבלים יותר זמן, נהנים ביחד יותר, אפילו בנינו חדר לקטן, ואפילו מצאנו לו כבר שם.
״איזה שם יפה זה מילו... מאיפה הבאת את השם הזה?״ שאלתי סקרנית.
״זה שם של המלאך בין הראשונים שאני הכרתי אישית״ אמר אדם.
״איפה הוא עכשיו?״ הסתקרנתי והתיישבנו על ספסל.
״הוא עזר לנו במלחמה נגד מלאכים, הוא ניסה להגן על ההורים שלי אך לא הצליח, הוא עזר לי להינצל ובזכותו אני חיי״ אדם חייך.
״מצטערת לשמוע״ אמרתי בצער לאחר שהבנתי שהוא מת.
״אני מודה לו כל כך הרבה, ובאלי שהבן שלי יקח את שמו״ הוא חיבק אותי מהכתף.
״הבן שלנו יהיה בן אדם טוב, אנחנו ניהיה גאים בו, ואל תיהיה איתו קשוח, אני רוצה שיחייה את החיים בצורה טובה, שלא יאבד את עצמו בדרך, שימצא בחורה חמודה, שישמור על עצמו, שיהיה ילד טוב״ הסתכלתי על העננים שהיו מעט שחורות.
״אל תדאגי הוא יהיה״ הוא אמר ולפתע הרגשתי משהו מטפטף עליי.
״גשם מתחיל לרדת״ אמרתי והתחילו לרדת טיפות.
״הינה זה מתחיל״ הוא השיב ועזר לי לקום.
״מה מתחיל?״ שאלתי ובחנתי בו.
״אה לא כלום״ הוא חייך ופתח מטרייה. המטריה פשוט הופיע לו ביד.
״בואי נלך לבית״ הוא הוסיף והתחלנו ללכת. התחיל לרדת גשם אז מיהרנו לחזור לרכב. הלכנו ביחד מתחת למיטריה.
״אדם?...״ לפתע נשמע קול של בחורה מקדימה.נ.מ אדם
אני ואלכס התחלנו להתקדם בשביל(שביל) לכיוון הרכב. התחיל לרדת גשם. הגשם הזה שונה, הגשם הזה מסמן שהמלאכים נכנסנו לגהנום ומתחילים להרוג את כל השדים, זה יקרה ממש בקרוב.
״אדם?...״ לפתע נשמע קול נשי, קול מאוד מוכר.
הרמתי את המטריה שהסתירה את הדרך וראיתי את נלייה!?.
״נ-נלייה? מה את עושה פה?״ שאלתי מופתע לראות את אישתי לשעבר עונדת נולי.המשך יבוא❤️
YOU ARE READING
Demon's wife || הושלם
Fantasy~אישתו של השד~ ״אתה תשחרר?״ שאלתי אותו כששמתי לב שהוא מחזיק את היד שלי ולא עוזב. ״לא״ חייך לפתע. בחנתי בו, האמת שקצת פחדתי, אולי אני מוזרה אבל זאת סיטואציה לא נעימה בכלל וכל אחת הייתה מפחדת. ״את אלכס נכון?״ החיוך לא ירד מפניו. ״איך אתה יודע איך קורא...