Göz açıp kapayıncaya kadar yemek odasında sadece Zhou Yun Sheng kaldı. Kâseyi yere koydu, telaşsızca ağzını sildi, ellerini yıkadı ve odasına döndü.

Wei Xi Yan'ın odası çok basit bir şekilde düzenlenmişti, kitaplık resimle ilgili kitaplarla doluydu ve çekmeceler çoğunlukla çeşitli markaların boya ve tuvalleriyle doluydu. Belli ki bir resim bağımlısıydı ve hayatında resimden başka bir şey yoktu.

Ancak şu anki Zhou Yun Sheng bir hacker'dı ve yaşamak için bir bilgisayara ihtiyacı vardı. Bir süre odayı karıştırdıktan sonra nihayet yatağın altındaki kutudan bir dizüstü bilgisayar çıkardı açtı ve web'e bağlandı.

Ekrandan gelen ışık, çocuğun narin ve çift cinsiyetli yüzüne gölge düşürdü. Dikkatle ekrana baktı, parmakları klavyenin üzerinde çıplak gözün takip edemeyeceği bir hızda hareket etti. Birkaç dakika sonra, kapının şiddetli bir şekilde çalınmasıyla kesintiye uğradı. Kaşlarını çatmaktan kendini alamadı.

"Wei Xi Yan, konuşmalıyız, dışarı çık!" Ning Si Nian kapıyı çalarken bağırdı. İçeride hiçbir hareket izi yoktu, biraz tedirgindi bu yüzden kapıya tekme atmaktan kendini alamadı.

Neyse ki, Ning ailesi çok zengindi, kapılar iyi yapılmış sağlam ahşap kapılardı. İki iri adam daha getirmedikçe odaya girmek o kadar kolay olmayacaktı.

Zhou Yun Sheng'in gergin sinirleri gevşedi, dudaklarını büzdü, masanın üzerindeki çay fincanı aldı ve onunla görüşmeme konusundaki kararlı tavrını ifade etmek için sertçe parçaladı.

Eski Wei Xi Yan, Ning Si Nian ile konuşmaktan korkuyordu, ama Zhou Yun Sheng onunla konuşmak istemiyordu. Ning Si Nian, Wei Xi Yan'ı uzun zaman önce kalbinden ölüme mahkum etmişti, Wei Xi Yan bunu nasıl açıklarsa açıklasın, muhtemelen dinlemeyecekti.

Ning Si Nian yüksek bir ses duydu ve halıdan süzülen çayı gördü. Görünüşe göre içerideki adam da çok tedirgindi. Ebeveynlerinin "Wei Xi Yan'ı hiçbir koşulda üzmemesi" uyarısını düşünerek, kravatını çekti, uzaklaşmaktan başka seçeneği yoktu. Oğlunun vücudunda mor çürükler vardı, okyanusun diğer tarafındaki ailesine çoktan fotoğraflar göndermişti, ama kararlılıkla ona inanmadılar, sadece Wei Xi Yan'ın başkalarına asla zarar vermeyeceğini söylediler.

Bir fincanı parçalamaya bile cüret ediyordu, başkalarına asla zarar vermeyecek birinin tavrı bu muydu? O yapmadıysa, o zaman Xin Fang mıydı? Wang Ma mı? Biri nazik, içe dönük ve iyi kalpli bir eşti, diğeri onu büyüten Wang Ma idi, onun annesi gibiydi. Ning Si Nian birinden şüphe etmek zorunda kalsaydı, bu ikisi asla olmazdı. Oğlunun kendisi küçük amcanın ona vurduğunu söyledi, çok küçüktü, nasıl yalan söyleyebilirdi?

Ayak seslerinin giderek uzaklaştığını duyan Zhou Yun Sheng, Enter tuşuna tıkladı ve Ning Si Nian'ın bilgisayarına küçük bir program gönderildi.

———————

Ning Si Nian, oğlunun yatağının yanında duruyordu. yatıştırıcı enjekte edilmesine rağmen panikli ve huzursuz uyuduğunu görünce aniden kalbi sıkıştı. Aile doktorunun sözleri zihninde defalarca yankılandı: 'Bay Ning, duruma bakınca, oğlunuzun istismarı psikolojik bir gölge bıraktı, bir an önce ona bir psikolog bulmanız ve onu terörün kaynağından uzak tutmanız gerekiyor.'

Onu terör kaynağından uzak tutmak mı?

Ning Si Nian bir an düşündü ve sessizce çalışma odasına doğru yürüdü. Zhao Xin Fang, koridorda ışığın altında durdu ve yaklaştığını görünce fısıldadı: "Üzgünüm Si Nian, Bebeğe iyi bakmadım. Yetimhanedeki işimden ayrılmamı ister misin? Wang Ma bebeğe tek başına bakıyor kaçınılmaz olarak ellerinin dolu olduğu zamanlar olacaktır. Ayrıca, başkent Tıp Üniversitesi Psikoloji Bölümünden bir psikolog olan Dr. Sun Wen ile temasa geçtim. Çocukların psikolojik sorunları üzerine pek çok araştırması var Çin'de rakipsiz. Bu onun kartviziti, sende kalsın. Her çarşamba bebeği doktora götüreceğim." dedi.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin