Epiloog

132 3 1
                                    

Het is 23 december. Niall, Greg, hun mama (Maura), Luna's papa en Luna zijn allemaal in Ierland om samen de feestdagen te vieren. Luna's broer, Noah, is er zoals altijd niet bij, hij viert de feestdagen met de familie van zijn vriendin. "Ik denk dat het misschien tijd wordt dat iedereen weet wie Luna is", zegt Maura opeens. Ik kijk op als ik mijn naam hoor. Niall en Greg knikken. "Ik heb een idee hoe iedereen het meteen zal weten. Kom Luna", zegt Niall. Ik kijk rond de kamer en iedereen knikt. Zij weten duidelijk wat Niall gaat doen. Hij neemt Luna mee naar de logeerkamer en legt uit wat de hele familie van plan is, maar vooral hijzelf.

Pov Luna

"Wat denk je van een live op Instagram? Dan weten de meesten het meteen. En het is de makkelijkste manier zodat iedereen meteen weet dat je mijn stiefzus bent. Ook dat ik nog een stiefbroer heb ook natuurlijk." Ik knik en Niall zet zijn gsm klaar. "Zeker?" vraagt hij nogmaals. Ik knik nogmaals. Hij start de live op.

De live heeft 30 minuten geduurd, met vragen erbij enzo. We lopen naar beneden bij de rest. "Ik ben trots op je", zegt Niall uit het niets en hij geeft me een knuffel. Dan voel ik nog 2 armen, die van Greg. Ik ben zo blij met mijn 2 stiefbroers. Ik hoor mijn gsm en zie dat ik een berichtje heb gekregen van Max: 'Ik heb de live gezien, proud of you. Love you x' Ik glimlach en stuur een berichtje terug: 'Love you too x'

Einde!

Dit is het einde van 'Stepsister?!' Sorry voor het enorme korte stuk maar ja. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden, bedankt om dit te lezen! Laat even weten als jullie een 2de deel willen. Ik zal nog zien :)
Xx Jasmine

Stepsister?! || N.H. (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu