'Bölüm şarkısı: Yıldızlara (feat. Çağan Şengül & Lalfizu )'
Yok canım şu an duyduğumuz ses !
"Baba"
"Haluk amca "
Haluk amca bize sorarcasına bakıyordu. Niye böyle bakıyor ki ? Bi dakka ben şu an Toprağın kucağındayım demi ! Adam nasıl bakacak başka. Vücudumdaki bütün kan yüzüme hücum etti.
Toprağın kucağından inmek için hareket ettim ama o beni daha sıkı tuttu.
"Baba Gece ayağını burktu bende yürúyemediği için kucağıma aldım."
"Tamam oğlum. Ben bir belge vermek için geldim Gedize unutmuş holdingde aradım ama açmadı ben belgeyi vereyim ona ."
"Tamam baba"
Haluk bey gülerek gitti! Rezil olduk ya rezil !! Offff!
"Toprak indir hadi beni. "
"Niye ?"
"Ne demek niye ?"
Toprak gülmeye başladı aynı zamanda yürüyordu.
"Yaa gülmede indir beni . Toprak kime diyorum indir hadi yaa!"
"Gece sus ! İndirmiyeceğim çünkü yürüyemiyorsun ."
"Off yaa şimdi biri daha görecek indir beni ."
"Boşuna çırpınma ve sus indirmiyorum."
"Uyuzzz"
Toprak gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsun yaa gülme !"
"Yüzün niye kızardı senin ?"
Sırıtarak sorduğu soruya sinirle cevap verdim."Güneşte bekledik ya ondan heralde Allahım ya "
Toprak yine bir kahkaha attı.
" Gülme diyorum sana !"
Ben gülme dedikçe daha çok gülüyordu.
Sinirle ve utançla kafamı boynuna gömdüm.
"Yanlız bücür şöyle bir şey var ki bir sen yüzünü gizlesende hala görüyorum , iki yüzünü kapattığın yer benim boynum."
Kafamı hızla boyundan kaldırdım.
"Yaa Uyuzzz . İndir beni çabuk . Geldik zaten hadi . Bir kişi daha görürse seni döverim Toprak cidden bak "
"Sanada iyilik yaramıyor bücür "
"İyilik yapıyorsun evet sağ ol orda bir sıkıntı yok ama her iyiliğinde dalga geçiyorsun benimle "
"Ben simdi ağzımı açtım mı Bücür "
"Senin konuşmadan da dalga geçme özelliğin var !"
"Vay ben neymişim "
"Yaa Toprak"
"Efendim"
"Sen tam böyle dünya rekortmenleri kitabına aday olmuş ve birincilikle kazanmış bir uyuzsun!"
Yine bir kahkaha attı.
"Ya ben gülme dedikçe daha çok gülüyorsun. "
Bir şey demedi ve yine güldü.
Karşıya çevirdim bakışlarımı . Ezgi Gedizi kolundan çekiştirerek bu tarafa getiriyordu.
"Al işte ! Toprak Ezgi ve Gediz geliyor çabuk indir beni yaa onlarda dalga geçecek şimdi .! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA MEFTUN
RomanceKadın Gecenin sonundaki doğan GÜNEŞ gibi. Adam Gecenin alaca karanlığında ortaya çıkan AY gibi. Gecenin ve Gündüzün ortak oyunu sanki... Ama Gece ve Gündüzün kavuşmasının imkansızlığı esir aldıysa aşkı. Gece ya da Gündüz , birinin doğuşu diğeri...