Sabah kalktığımda yine rutin işlerimi halledip aşağıya arkadaşımın yanına inecekken Manajer Min Jae'den mesaj geldi baktım bugün işleri yok hemen Manajeri aradım "iş yoksa gelmesem olur mu?" diye sordum o da bana "sen yinede gel, belki acil işleri felan olur" dedi bende "tamam" deyip telefonu kapattım ve yemek yemeye indim.
Min Hae, dün bana neler yaptığımı sordu ben anlattıkça ikimizde kahkaha atıyorduk.
Yemek yedikten sonra şirkete doğru yola çıktım şirkete vardığımda direkt odaya geçtim birde ne göreyim? odamda bir asistan var önce şaşırdım sonra hemen Manajere mesaj attım "odama yeni bir asistan gelmiş kimin asistanı?" diye sordum o "yedek bir asistan daha yeni geldi" dedi Manajer Min Jae sonra bende "tamam" deyip telefonu kapattım.
Odadan içeri girmemle başını telefonundan kaldırıp bana baktı ve gülümsedi o gülümseyince bende gülümsedim sonra "merhaba" dedim oda bana "merhaba" dedi.
daha sonra adımın ne olduğunu sordu
Bende "Ela" diye cevap verdim, ve onun adını sordum. Oda "buse" diyerek cevap verdi. Ben şaşırmıştım, çünkü Türk'tü ve bende Türk'tüm, o yüzden çok şaşırmıştım neyse sonra Manajer Min Jae gelip bana üyelerin beni beklediğini söyledi. Bende "tamam" deyip EXO'nun odasına doğru gittim, sonra odanın kapısını çalıp içeri girdim ve enerjik bir şekilde
Ela:günaydın dedim gülümseyerek onlarda bana çok içten bir şekilde "günaydınn" diye hep bir ağızdan söylediler.
Chanyeol ve sehun: bugün günümüzde ne var bakalım? diye sordular bende hemen cevap verdim
Ela:bugün bir şeyiniz yok diye cevap verdim
Sehun:o zaman işimiz yoksa sen neden buradasın? diye sordu
Ela:manajer gelmemi söyledi dedim oda
Sehun: haa tamam
Chanyeol:eee ne yapacağız o zaman?
Ela:Bilmem diye cevap verdim.Suho:bizim asistan nerede gelmedi mi? Diye duymuştum Suho ve Xiumin konuşurken.
Xiumin:gelmemiş galiba asistanımız.
Suho:ben Manajeri arayayım o zaman diye söyledi.Suho'nun ağzından,
İçeri'ye girdikten sonra tam 15 dakika geçmişti. Bizim asistanımızın hala gelmediğini farkettim bunun üzerine Manajeri aradım oda bana "Ela'yı al, o zaten bugün boş ona birazdan ne yapacağınızı gönderirim" dedi ve bende "tamam" deyip kapattım sonra Ela'ya döndüm.
"Ela bugünlük bizimlesin. Birazdan manajer bugün ne yapacağımızı göndereceğini söyledi." sonra Ela "tamam" deyip sustu.Ela'nın ağzından,
Bugün Suho ve Xiumin'in asistanı olacaktım gerçekten çok şaşırmıştım düşünürken bir anda telefonum titredi sonra açıp baktım ikisininde fotoğraf çekimi vardı ve onlara böyle söyledim. Onlarda "tamam öyleyse gidelim" deyip arabaya doğru yöneldik. Arabada bir şey konuşmadık, yaklaşık 20 dakika sonra çekim yerine vardık ve arabadan indik, sonra ikiside makyajını ve üstünü giyindikten sonra çekimin olduğu yere gittiler. Önce Suho çekilecek sonra Xiumin çekilecek sonra ikisi birlikte çekilecekmiş, şimdi Suho'nun çekimi başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EXO'NUN ASİSTANI ~(Osh-Pcy)~
FanfictionSehun ve Chanyeol'ün asistanı olan bir kızın hikayesidir. Başlangıç tarihi: 5 ekim 2020 Bitiş tarihi: 18 ekim 2020