25.

591 44 6
                                    

,,No a když mi to nebral tak jsem vypadl. Chápu ho, jsem idiot. Kdybych dokázal normálně myslet tak je to v pohodě." zahuhlal jsem a kopl do sebe dalšího panáka. Motá se mi hlava. ,,Hm, takže nemáš kde spát ?" ,,Ne-e." ,,No víš, mám teď prázdný byt. Přišel bys na jiné myšlenky." usmál se Hyu a položil svou ruku na tu mou. ,,Hmm..." ,,Dáme si poslední sklenku a půjdeme ano ?" opět se usmál a já kývnul. Hyu se zvedl a šel k barmanovi co teď stál trochu dál. Po chvíli donesl každému sklenici a já jí do sebe nalil. ,,Um...musím na hajzl." odsekl jsem a s problémem jsem se zvedl.

Z mazlení s tím chlupáčem mě vyrušila rána z druhé strany ulice. Prošel jsem ulicí a všiml jsem si takového zaprdlého baru, ze kterého někdo právě vyhodil nějakého kluka co byl totálně na mol. Chtěl jsem mu pomoc, ale pak jsem se podíval do prosklené výlohy. Všiml jsem si jak od baru kolísavě odchází někdo až podezřele podobný Katsukimu.

Dobelhal jsem se na záchody kde nikdo nebyl, v klidu jsem si ulevil a pak přešel k zrcadlům. Koukal jsem na svůj odraz. Bylo mi z toho všeho alkoholu špatně. Najednou dovnitř vešel Hyu. ,,Copak Bakugo ? Něco špatně ?" jen jsem záporně zavrtěl hlavou. Přišel ke mě a obejmul mě zezadu. ,,Hyu..." hlesl jsem a otočil jsem se na něj. Chtěl jsem něco říct, ale to už se na mě pověsil a začal mě líbat. Nebylo to příjemný, ale na druhou stranu se mi to ani nehnusilo. Nevím jestli je to tím že jsem na dně, nebo to dělá ta hromada alkoholu. Abych se vůbec udržel na nohou, tak jsem si poposledl na jedno umyvadlo a zatímco jsem se jednou rukou držel, tak jsem tou druhou držel Huya za pas.

Vešel jsem do toho baru, hlasitá hudba, smrad cigaret a alkoholu. Typický zaflusaný pajz. ,,Ahojky vešáku dáš si něco ?" otočil jsem se na prsatou servírku co si mě slibně přohlížela. ,,Hledám přítele, díky." odsekl jsem a podíval jsem se na místo kde před chvíli seděl Bakugo... Nejspíš. ,,Hmm... Škoda... Ale jestli koukáš po tom blonďákovi co seděl na tamtom místě, koukla bych se na záchody. Šel tam za ním ten kluk co se s ním bavil." prohodila a odešla. ,,Kluk ?"

Ani jsem nepostřehl kdy se mu to povedlo, ale Hyu mi rozepl košili co jsem měl na sobě a přisál se mi na krk. Nechtěl jsem být pozadu a tak jsem z něj strhl tričko. Kirishima je hezčí...,,Mmm, Bakugo..." zavrněl mi do ucha když jsem mu sjel k lemu kalhot.

Po nekonečné době se mi podařilo najít záchody. Vešel jsem do menší chodby, kde byli dvoje dveře. Páni a dámy. Logicky jsem šel na pány a hned jak jsem otevřel dveře tak mi stuhl každý sval v těle. ,,B-Bakugo..." Oba se na mě podívali. V jeho očích se zalesklo, ale nic neřekl. Ta malá přísavka se od něj trochu odlepila a hodila na mě znechucený pohled. ,,Zlato ty ho znáš ?" ,,ZLATO ?!" ,,Hele byl bych rád kdyby si nám tu nechal trochu soukromí" ,,C-CO PROSÍM ?!"

Prázdniny 2 [Kiribaku]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat