14. Újra otthon

119 5 1
                                    

Hivatalosan is beköszöntött a tél. Rögtön december elején lehullott az első hó. Ez jelentett jót és rosszat is.

Órák után és szünetekben a diákok nagy része a kastély parkjában hógolyó-csatázik, sőt a Hugrabug elsőévesei egy hóembert is építenek, akit Rudolf-nak keresztelnek, mivel répaorrát elvarázsolták, hogy pirosan világítson.

Viszont a kviddicsedzésekről tetőtől talpig átfagyva távozunk, de ez Olivert nem érdekli, hiszen fel kell minket készítenie a februári meccsre. Sajnos, nem kaptunk engedélyt arra, hogy Ruby játszhasson velünk, így a kapitányunknak válogatót kellett tartania. Végezetül Taylor Stines-t, egy negyedéves fiút helyezett Katie helyére, én pedig megkaptam Angelina szerepét.

Ezenkívül a fiú kielemezte még novemberben a Hollóhát ellen vívott meccsüket, és minden Hugrabug edzésre kivitt kettőnket, s a taktikájukról, cseleikről magyarázott.

A könyvtár átnézésével eddig még nem jutottunk sehova. A szünet előtti utolsó napokban a varázsvilág lényeiről szóló könyveit lapozgassuk, de csak nem találunk semmit. A szünet előtti utolsó napot is a könyvespolcok sokaságában töltjük.

-Ez nem lehet igaz!-háborodik fel Ron.-Hogy lehetséges az, hogy egyikben sincs benne Flamel?

-Ne kapkodd el, még hátra van az Alkímia és bájitalok művészete, valamint a Mugli világ érdekességei részleg.-néz fel a Sárkányok az Egyesült Királyságban című műből Hermione-Ott még megtalálhatjuk.

-Én nem hiszem, hogy Flamel valamilyen mugli tárgyat feltalált volna.-pillant Harry a lányra.

-Én sem, de akkor is, attól még lehet alkimista vagy egy nyugdíjazott bájitaltantanár.-fejezem be a Mit tegyünk, ha jetivel találkozunk-at.-Ha nem akarunk időt veszteni a karácsonyi szünettel, szerintem nézzétek át legalább az egyik részleget, amíg mi otthon vagyunk.

-Mind a ketten haza utaztok?-néz rám és Hermione-ra felváltva Harry.

-Igen.-válaszol Hermione, mire Ron elhúzza a száját.

Hermione-val ketten szállunk csak vonatra holnap; Harry és Ron maradnak. Utóbbi azért, mert a szülei Romániába utaznak, hogy meglátogassák egyik fiukat, Charlie-t, míg a zöld szemű fiú csak inkább nem akart találkozni nagybátyjával és nénjével-, vagy ahogy ő mondta, nem akar a terhükre lenni.

-Jaj, és próbálkozzatok meg Hagridnál is még egyszer.-jut eszembe.

Bizony, az utóbbi egy hónapban többször is felhoztuk a Roxfort vadőre előtt a témát, hátha véletlenül elkotyog még egy kis információt Flamelről, de sajnos nem jártunk sikerrel.

-Úgy se szedünk ki belőle semmit, te is tudod, Rosie.-Ron megint elhúzza a száját.

-Azért beszéljetek vele. Mindent meg kell próbálnunk.-néz rá gyilkos tekintettel Hermione.

-Mindjárt zár a könyvtár, mennünk kellene.-pillantok a faliórára, mire a többiek bólogatva szedelődzködni kezdenek.

Miután távozunk a könyvtár főbejáratán, szólok a többieknek, hogy még valamit el kell intéznem, majd elsietek. Tulajdonképpen nem kell elintéznem semmit, mindössze ki szeretném próbálni az eddig tanult varázslatokat az Ollivander ikrek pálcáival is. Azért nem mondom el az igazságot a barátaimnak, mert úgy érzem, nem állok készen ezen titok megosztására, még Hermioneval sem.

A könyvtár folyósójáról rákanyarodok egy másikra, ahol mindössze egy teremnek van itt bejárata. Résnyire nyitom faajtaját, amibe a negyvenhatos számot vésték. Látva, hogy a használaton kívüli terem üres, síri csönd honol odabenn, nyugodtan lépek be. Falaihoz tolták az asztalokat és székeket, mindössze egy hatalmas tükör áll elkülönítve minden mástól.

Titkok tengere (HP f. f.)Where stories live. Discover now