19

436 24 0
                                    

19.rész

Az egész testembe éles fájdalom nyílalt, úgy éreztem mintha a bőrömbe több ezernyi apró tűt szúrnának egyszerre, felnyögtem. Rettenetesen fáztam, vacogtam a hidegtől, összekoccantak a fogaim. Még mindig nem tudtam mozogni, és görcsbe rándultak az izmaim.

Beszéltek hozzám, de nem értettem, hogy mit. Lassan felfogtam, hogy ülök valaminek támasztva. Valaki rázta a vállam meg finoman pofozgatott, és beszélt hozzám.

A ruha nehéz volt rajtam, és halk állandó ismerős kopogást hallottam. Valami a számhoz ért, belenyomták hiába próbáltam eltolni. Forró keserű folyadék került a számba aztán köhögni, és krákogni kezdtem, mert félre nyeltem. Kis idő múlva ketten beszélgettek két külön hang, megfogták a fejem, majd újra erőltették amíg nem sikerült lenyelnem valamennyit a folyadékból. Kávé, kávét kaptam, jutott el a tudatomig.

- Ne... - nyögtem ki, elfordítva a fejem, de belém diktáltak egy újabb adagot, aztán több alkalommal, pedig elég sok vizet, majd még kávét, és újra vizet. Annyira fáradt és kába voltam, vissza akartam zuhanni az ürességbe.

Kicsit később valaki megint a vállamat rázta, és pofozgatott.

- Ena. Ena. Ena! Nyisd ki a szemed hallod? Ena! – felnyögtem – Nyisd ki a szemed!

- Fáz... fázom... Nagyon...- valami kattant.

- Itt vagyok. – ölelt át szorosan, kicsit jobb lett, a hideg is lassan enyhült – Itt vagyok.

Kinyitottam a szemem. A zuhanyzóm padlóján ültem egy bugyiban és egy pólóban, miközben a tusolóból folyt rám a víz, mellettem térdelt szintén csuromvizes ruhában, és magához húzva szorosan tartott valaki. A fejem kegyetlenül fájt, szédültem és erősen hányingerem volt.

- Mi történt? – erre eltolt magától – Toto. -mosolyogtam rá, bőrig volt ázva és nagyon vicces benyomást keltett.

- Végre. – könnyebbült egy nagy sóhajban, és megsimogatta az arcom – Soha többet ne csináld ezt. Hallod?

- Mi történt?

- Ájulásig ittad magad caro. -felemeltem a fejem, mert a hang onnan jött.

- Mass? -néztem a kevéssé vizes ruhában álló olaszra - Miről beszélsz?

- A Zombieról.

- Uh. – tettem a szám elé a kezem, és integettem, hogy segítsenek felállni.

A gyorsan a wchez támogattak, ahol aztán a korábban elfogyasztott étel és ital mennyiség közös megegyezés nélkül távozott, több etapban.

A végére már ülni sem bírtam, Toto tartott hátulról átkarolva, Mass meg a vállamat fogta.

Később már a lehajtott mosdótetőre borulva nyögtem.

- Mass többet ne hagyj inni.

- Első és utolsó alkalom volt cica. -mire feltartott hüvelyujjal jeleztem, hogy jó.

- Jól vagy? – Toto hangjából kiérződött az aggodalom.

- Nagyon szarul, de megmaradok.

- Gyere. – engedett el aztán felállt, és segített feltápászkodni, de még nem voltam józan és neki tántorodtam.

- Nah. – ölelt át.

- Szédülök...

- Karold át a vállam. – tette a vállára a kezeim - Kapaszkodj. – hajolt le és ölbe kapott.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now