#11.

217 20 0
                                    

Perspectiva lui Mark.

-Îmi explică cineva ce s-a întâmplat? Întreabă Terry.

-Nu știu doamnă , eram lângă ea , am mers până afară să vorbesc cu ai mei la telefon și când m-am întors era de negăsit.

-Mark..ascunzi ceva.Sunt mama ei , la dracu'.

-Știți , fac tot ce pot.

-Tot ce poți ?! Nici nu-ți pasă , toată ziua bei.

Auci.

-Ce ați vrea să fac?

-Să o cauți.

-Nu o să o găsesc , credeți că n-am încercat? O caut , o caut mereu ..în amintiri , e dispărută de trei săptămâni.

-Și ți-ai pierdut speranța?

-Nu..de fapt da și știți ceva? Eu plec acasă.

-S-o crezi tu ! Din vina ta nu e aici.

-Din vina mea ?! Și Edvin?

-Credeam că o iubești , cred că ești fericit că probabil...probabil nu mai e.

Îmi simt ochii arzând , o durere puternică îmi străpunge pieptul iar eu în momentul ăsta țip , țip în interior și țip așa de tare încât nu mai știu de mine.

-Tu nu o iubești , asta nu e iubire.

Lacrimile îmi curg grăbite din toate colțurile , sunt mort , sunt distrus , mi-e dor , mi-e dor de partea pură din sufletul meu.

-O iubesc , o iubesc și nimeni nu știe cât mă doare.Doare mai tare decât patru cuțite înfipte în spate, sunt considerat un anonim de către inima mea fără ea .Vă rog , încetați să mă mai presați , sau o să regretați mult când o să mă spânzur , pentru că ea îi dă culoare vieții mele , ea e drogul meu , e tot.

-O , puiule , îmi pare atât de rău .

-O să merg la poliție chiar acum , o să îi oblig pe toți să o caute cu toate echipajele posibile , nu o să mă opresc ,Terry , o iubesc prea mult ca să o las .Cel mai tare doare că nu știu dacă e bine , dacă îi e frig , dacă a încercat să scape sau dacă supraviețuiește..mă urăsc , mă urăsc pentru acea seară.

Obișnuiți-vă cu capitole scurte de acum , pupici. :* :3 Și baftă la școală.

Dragoste pe internet.♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum