Jungkook pov
Rálöktem az ágyra és kicsit felnyikkant. Jimin felé tornyosultam mire összehúzta magát és ijedten néz rám és bekelj, hogy valljam, beindít az, hogy így fekszik alattam, kiszolgáltatva nekem. Késztetést érzek arra, hogy révesem magam és kényesztesem. Nem!! Én nem vagyok meleg!! Leugrottam Jiminről aki értetlenül néz rám. Bele túrtam sötét tincseimbe, amit kicsit meg is húztam.
-J...Jungkook..-Jimin ártatlan hanggal szólít meg ami még jobban felizgat. Nem én nem csinálhatom ezt vele!! Ő nem csinálhatja ezt velem.
-Jimin hagyál. -nem szólal, meg aminek örülök. Mikor úgy érzem, lenyugodtam leülök az ágy végébe, és megérzem, hogy besüpped, mellettem a matrac mire oda kapom tekintetem és meglátom Jimint, aki a szőnyeget vizslatja.
-J..Jungkook...-nem mondja, tovább csak mintha engedélyt kérne, a beszédre néz rám.
-Mivan??
-J..Jungkook...baj van??-néz szemeimbe, amit én nem bírok elviselni így elkapom tekintetem íriszeiből.
-Nem nincs semmi csak...ajh minek is mondjam el. -nemértem minek akarom elmondani neki hogy mi, van velem -vagyis hogy mit művel velem- Jimin égető tekintetét még mindig érzem magamon, ami kezd idegesíteni. Ránéztem Jiminre aki azonnal elkapta tekintetét rólam.
-Micsináltok srácok??!! -ront be Hoseok és Mina, mire Jimin megugrott egyet és majdnem leeset az ágyról, de még időben elkaptam a csuklóját. Jimin megijedt arca átváltott hálálkodóra mire elengedtem csuklóját így már véglegesen leeset az ágyról.
-Áúú!! -kiabál Jimin miután földet ért. Mina odarohant Jiminhez és felsegítette. Jimin nem igazán volt boldog. Úgy nézett rám, mint aki megakar ölni.
-Mekora egy fasz vagy Jungkook. -mondja Hoseok, miközben leül mellém.
-Ezt most muszáj volt??!! -kiabálrám Jimin amin nem kicsit lepődök meg. -Előbb majdnem megfe..-hangja megakad és körbenéz, hogy ki hogyan reagál erre.
-Micsináltál vele??!! -von kérdőre Mina. Hoseok pedig csak értetlenül néz rám és Jiminre.
-Én semmit. -válaszolok neki teljesen nyugodtan.
-Persze mert pont úgy ismerünk téged -gúnyolodik Hoseok mire letudnám ütni.
YOU ARE READING
•A kollégium• {✓}
Romance。*♡Jikook✧*。 Park Jimin úgy dönt, hogy átköltözik egy kollégiumba messze az otthonától. Mikor odaér, egy szobába kerül három másik fiúval, ám az egyik fiú más, mint a többi. Jeon Jungkook először nagyon nem kedveli Jimint. De ennek ellenére is k...