Günün devamında o kadar yorgunduk ki kendimizi yatağa atar atmaz uyuya kalmışız. Ertesi gün olduğunda ;
'May!!! May!!!? kalk hadi sabah olduuuu!!!! hey uykucu hey ölmediğini biliyorum ölü taklidi yapamazsın.'
'Hadi ya bu her zaman ...şımffmjf ...'
'Bak hala uyuyor şişşşştttt uyan yoksa kafandan soğuk su dökeceğim.'
'Mimi lütfen bana acı biraz dağa ...şımffmjf...'
'Tamam sen kaşındın.'
Mimi hızlıca mutfağa gitti ve elinde bir sürahi dolusu içi buzlu ,soğuk bir su getirdi.
'Üç'e kadar sayıyorum uyandın uyandın . 1 .... 2...'
'...'
'3...' Miminin elindeki sürahiyi May'e bardaktan boşalırcasına yağan yağmur gibi suratına döktü.
'AHHHH😲😲 seni ben..... hay ......s...... 😨😨😨 '
'HAHAHAHAHAHA ........HAHAHAHAH🤣🤣🤣🤣 '
'Seni şimdi geberticem Mimi😡😡😡 !!!!'
'Öylemi ölümlü bu biraz zor olacak. Hahahah tipini görmeliydin....Hahahah' Tam mimi kahkahasına devam ediyordu ki May onun tam suratının ortasına bir yastık attı .
'HAHAHAHAHAH tipini Göremen gerek Mimi aynen şöyleydi.🤣🤣🤣🤣 '
'demek öyle ha bu bir savaştır.😑😑' Mimi kendi yastığını alıp May'in üstüne yürüdü.
'Oooo gel bakalım seni ölümsüz .'
May karşılık verircesine yastığını alıp Miminin üstüne adeta çullanacaktı. Sakarlık gene Ma'in yanındaki anlaşılan Mimiye doğru koşarken ayağı yatak odalarının ortasındaki küçük paspasa takıldı ve oradan da kaygan parke sayesinde sehpa ya doğru uçtu. Hatta sehpayı da uçurup , duvara tosladı diye biliriz.
Mimi hemen yastığı bırakıp endişeli bir şekilde May'in yanına gitti. 'May iyi misin cevap ver?'
'AHHHH ağlamak istiyorum kafamın şişkin olan kısmı temelli şişti ...... AHHHHHHH ben böyle şansızlığı....'
'Kızım sende bu aralar bir uğursuzluk var ama hayırlısı .'
'Offf çok acıyor Mimi.'
'Bekle , gel , limi tut seni oradan kurtaralım.'
'Offf ya üst üste iki gün aynı yeri tekrar şişirtiyorum .'
'Hemen buz getiriyorum önce seni yatağa oturtturalım. ' Mimi May'i yatağa oturtturdu ve doğruca mutfakta ki buzluğa yöneldi.
'Getirdim. '
'Offf çok kötü acıyor.😫😫😫😫😫😫😫 '
'Dur kımıldama yavaşça koyacağım.'
'AHHHH Mİmi çok acıyor yavaş koy.'
'May !'
'Ne?'
'Daha buzu koymadım 😒'
'Haaa 😂 tamam ama koyarken lütfen yavaş koy . 🙄'
Mimi elinden geldiğince yavaşça buzu May'in kafasındaki şişliğe koydu.
'Off umarım partiye kadar iner '
'Umarım.'
Bir Kaç Saat Sonra
'Şişliğim geçmiş mi ?'
'Offf May aynı sooruyu 1000 defa sordun evet inmiş . Birazdan hazırlanmamız gerekecek.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Sırrı
Science FictionMay'i birisi kasten öldürdü .Onu kimin öldürdüğünü çözemeyen bir kız sence yeni hayatını nasıl etkiler ? O artık melekler ve şeytanların okulunda bir tanınmayan . Sence May okuldan mezun olursa masum ve saf bir melek 😇 olmayı mı seçicek yoksa arz...