Mi Ku BO

21 0 0
                                    

📙Capítulo 5
📙Género:Romance/Drama
📙 Autor:Théo Gael ✍️

Ângela entra y Benício dja tinha tradu bokiser y e sta na xuveru. Benício fika un poku timidu ku entrada di Ângela el nunpriti. El sen jeitu, y sen u ki fazi, Ângela na admira paizagen, di pé sai kabesa.

Ângela larga un sorizu y solta tuadja ke tinha inburdiadu, e aprosima pa Benício e dexa algu panhal na korpu.

- oji sta kalor! Angela suri.

Benício ka sta aguenta, y kuza sta komesa anda-l menti, korason sta anda na korpu na un velosidadi ke ka sta intendi.
Ângela txiga mas pertu y ingosta mas, y mas, y mas, até ki Benício pega-l, rixu, Beja-l piskos, és inkaixa língua na kunpanheru Xeiu fogu y tezon.

ES kaba pa skesi filmi romance, afinal era sis romance un tudu e real

Benício y Ângela sta kria algu novu, és é perfeitu na brasu kunpanheru, és ten tudu en komun.

Sis beju é intensu y Ângela sta Xeiu fogu, si Mon sta na BIDJU di Benício ki sta kada bes mas bibu.

Ângela, Si língua sta dixi na bexu, petu, bariga y bai para na BIDJU di Benício.

Kada toki es xinti, y sorizu na sis rostu mostra ma és e perfeitu pa kunpanheru.

Ângela fazi Benício xinti na lua. És bai pá kuartu y Ângela tra un kamizinha na bolsa.
Benício sta parsi un poku nervozu. Mas Ângela komesa ku un beju na testa, dipos ses beju kaba pa akalma-l.

ES Beja ti ki Benício dixi mas fundu, é kava intimidadi ki Ângela bai lokura.

Benício abri kamizinha y poi, puxa Ângela pa el y sexu foi tudu ki restas
Foi un noti inkrivel, és rispondi tudu inkantu, foi sorizu y rizadas até kes txiga limiti.

Maior lokura, y és durmi abrasadu kel poku tenpu ki faltaba pa manxi.

MI KU BO Onde histórias criam vida. Descubra agora