2.Bölüm:
|Zeynep'ten|
Oy anam oy belim koptu. Sanki belimin üstünde elli kilo ağırlık var. Dönüp baktım. Meğerse Yasemin danası üstüme çıkmış. Ben ne zaman bu kızın yanında yatsam sabah bu kız sırtımda oluyo ya. Ters dönüp Yasemin'i sırtımdan attım. Ayıya bak uyanmadı bile. Saat kaç olmuş. Saat 08:14 tü."Yasemiin kalk kız hadi işe geç kalcaz."
"He beş dakika sonra kalkçam he he"
Yalana bak beş dakika sonra kalkçakmış. Bilirim ben o dakikaları. Dur bakalım Yasemin hanım ben seni uyandırmasını bilirim. Ay kendimi anne gibi hissettim hahaha.
"Eyvah Yasemin oy Yasemin ben dedim saat 1'e kadar oturmayalım diyeeee oy oy geç kaldık Yasemin saat 10 olmuş Yasemiiiin"
"Neeeeeeeee saat 10 mu olmuuş aha şimdi yandık sen patron kızısın bişey olmaz ama ben? Ben ikinci günümde bile geç kaldııım"
Diyerek yataktan fırladı Yasemin. Ben biliyorum tabi nasıl uyandırılcağını. Hehe
"Şaka Yasemin şaka uyan diye dedim saat daha sekiz"
"Ne dedin sen ne dedin? Aha şimdi bittin"
Diyerek yastıkla üstüme saldırdı. Ufak bir yastık Savaşı'ndan sonra kendimize geldik.
|Yasemin'den|
Hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Zeynep çoktan giyinmişti bile.Zeynep'in kombini:
Zeynep uzun kollu giymeyi tercih etmişti. Zaten bu tarz kazaklara bayılırdı. Kırmızı ile kahverengi karışımına benzer renkte biz kazak giymişti. Altına ise kısa ve bol beyaz bir pantolon giymişti. Ayakkabı olarak ise kahverengi botlarını giymişti. Ve gayet şıktı.
Sıra gelelim bana.
Yasemin'in kombini:
Ben ise beyaz göbeği açık bir sıfır kol giymiştim. Altıma ise krem rengine benzeyen bir pantolon. Ayakkabı olarakta beyaz yüksek taban ayakkabılarımı giymiştim. Bende hoş gözüküyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Pınarı
RomanceEvet hepinize merhaba. Sonunda kitabımız yayınlanıyor. Birinci bölümü yazar yazmaz atacağım. Şimdi ileriki bölümlerden minik bir parça göreceksiniz. "Yasemin" "Efendim Rüzgar" "Senin soyadın neydi?" "Soyadım Gür. Neden sordun?" "Yasemin yeni soyadın...