Teamen vormen, we moeten kiezen met wie we in een kano willen en Lora, Jonas en Ryan willen met mij in een kano, ze deden schaar, steen, papier en Ryan won (wat heel leuk is). Ik zit vanvoor in de kano en Ryan doet eigenlijk al het werk. Het is een race om naar het midden van het meer te gaan en we zijn voorop ondanks ik niks doe. "Tess, ik moet wel zegge dat je heel erg u best doet," zegt hij sarcastisch. "We staan duidelijk eerste door mij!" zeg ik terug "Je bedoelt door mijn spieren?" "Grapsok!"roep ik terug naar zijn arrogante opmerking. "Grapsok? Grapjas bedoel je zeker?" "Euh nee ik bedoel grapsok." ja ik zeg grapsok i.v.p grapjas, is daar iets mis mee? "Je bent zo raar Tess, zo raar", ik geef toe dat ik rare trekjes heb maar mijn mama zei altijd dat dat charmant is, trololol. We zijn er en ik pak de overwinningsvlag die aan de boei hangt en ga rechtstaan in de kano en begin een vreugde dansje te doen zwaaiend met de vlag " WOEHOEW DEZE CHICKIE IS GEWONNEN, IN JULLIE FACE BITCHES!!" bij dat duwt Jonas die onderussen ook is aangekomen met zijn voet tegen onze kano waardoor ik mijn evenwicht verlies en in het water val. "Ben je weer het water aan het aanvallen?" lacht Amber die met Jonas in de kano zat. Iedereen die ondertussen is aangekomen lacht superhard ookal kunnen ze het grapje niet snappe omdat ze helft van de mensen er gisteren niet bij was. "PESTKOP", roep ik terwijl ik Jonas uit zijn kano sleur en dus ook in het water valt. "Tess!" hij duwt mij even onderwater. Ik probeer terug in mijn kano te klimmen maar Jonas trekt mij terug waardoor ik de kano omtrek en Ryan ook in het water valt. "Sorry Ryan! Dat was niet de bedoeling, maar wil even mij er terug in helpen?" zeg ik zo lief mogelijk. " Natuurlijk", ik probeer me op te liften in de kano en Ryan duwt mij juist op mijn kont om in de kano te geraken. Vanaf hij aan mijn kont kom zie ik hem genipig lachen naar mijn kont. "Je kon mij ook gewoon aan mijn been helpen hoor!" zeg ik kwaad, niemand komt zomaar aan mijn kont. "Dat gaat welk moeilijk, met zo een grote kont!", bij dat pak ik de peddel en ga ik zo snel als ik kan terug naar de kant wat een heel eind is. "Loser!" roep ik hem na, en ik hoor hem nog iets zeggen wat te onverstaanbaar is. Nu heb ik hem wel te grazen genomen *lacht evil* muahahahaha. Dat word een lange weg terug Ryan!
JE LEEST
Zomer kamp
ChickLitHet 15 jarige opstandige meisje Tess heeft heel haar zomer al volgeplant met uitgaan , feesten en heel de dag buiten rond te hangen met haar vrienden. Ze keek zolang uit naar de zomervakantie en eindelijk was die er. Maar alles verandert wanneer haa...