"...čekam te"

402 21 6
                                    

2.10.1998.

Miris zelene jabuke uvuče mi se u nosnice pre nego što pokušam da izađem iz kupatila. Bio je to njegov gel za tuširanje koji sam koristila danas. Nije mi dozvoljeno da odem u Grifindor sobu te je i moj gel sa mirisom vanile zarobljen tamo. Ovog puta, za promenu nosila sam pidžamu, po prvi put u životu. Tamno crvena boja sa žutim dugmadima dok je na levoj strani ispisano Grejndžer. Izađem iz kupatila nakon oblaka pare koji je nastao zbog vrele vode u tuš kabini.

,,Nisam znala da ti je tu Grifindorka Drako." - mogla sam čuti Pensin glas koji je negirao nakon mog izlaska iz kupatila.

,,Sada znaš." - odgovori joj mirnim tonom dok pokušava ostati pribran ispisivajući veliku kartu iz astronomije.

,,Mogu li da pozovem moje društvo, pošto se ti već zabavljaš?" - direktno upitam Melfoja stajajući ispred njega. Njegovim očima skenira celo moje telo te zastane na trenutak.

,,Imaš društvo." - kaže isfrustrirano pokazivajući očima na Pensi, Crabba i Gojla koji su sedeli do njega. Zaista misli da ću se družiti sa Sliterincima koji su me sedam godina maltretirali?

,,Nemam. To je tvoje društvo." - uobraženo dodam dok sedam na drugi kraj sobe u drvenu stolicu uzimajući knjigu koja se nalazila pored. Ne znam ni šta je ovo... Neka čudna knjiga koja je pročitana na milione puta.

,,U redu. Neće nam smetati višak društva." - odgovori Melfoj jasno se premišljajući. Uskliknem srećna te navučem svoje papuče sa lavićima na noge kako bi pronašla Harija, Rona i Džini.

,,Pa šta ćemo da radimo?" - upita riđokosa zadihano nakon što se izvalila na veliki krevet do prozora.

,,A da igramo onu bezjačku igru što ste Hari i ti predložili u skrovištu?" - predloži Ron nakon kraće pauze.

,,Misliš na istina i izazov?" - doda Hari igrajući se sa svojim štapićem u ruci.

,,Mi se sigurno nećemo spuštati na taj nivo." - odvažno će Pensi igrajući se sa pramenom svoje crne kose pokušavajući da zadivi Draka. Kučka.

,,Oh hajde Pensi sigurno nije toliko strašno." - odsečno će Melfoj nakon što zatvori svoju kartu i smesti je u fioku pored kreveta.

,,Pa Džini, istina ili izazov?" - upitam je sedajući pored Melfoja na trosed između njega i Kraba.

,,Istina" - odlučno kaže.

,,Ko se bolje ljubi Hari ili Michael?" - upitam podižući obrve gore-dole. I ako će me verovatno ubiti zbog ovoga, nisam mogla da propustim zabavu. Pre par nedelja žalila mi se u poverenju kako se Hari skoro i ne ljubi sa njom na šta sam se ja smejala, i da, znam da će lagati, i ako ćemo je lako provaliti.

,,Kavo je to pitanje Hermiona. Pa naravno da svi znate taj odgovor." - streljala me pogledom.

,,Mislim da ne znaju." - kikoćući se dodam glasno.

,,Ima li nešto što želiš da mi kažeš Džini?" - upita Hari ozbiljnim tonom.

,,Ovo je zabavno." - osetim kako Melfoj šapuće na mom uvetu.

,,O ovo je tek početak." - izgovorim nešto tiše Melfoju.

,,Ponovo si nevaljala Grejndžer." - mogla sam čuti njegov grub glas sa zadovoljstvom.

,,Ne! Hari, ti naravno." - pokušavala je da se opravda i ako je u tom trenutku htela da nestane sa lica zemlje. Hari klimne glavom zadovoljno se smeškajući.

,,Pa Melfoj istina ili izazov?" - odvrati Džini jer je ona bila na redu. Mogu osetiti njegovo ubrzano disanje i negodovanje. Bio je vidno uznemiren ovim pitanjem. Znam Džini, ona uvek ima neki plan inače ne bi njega pitala. Samo se nadam da ovog puta neće otići predaleko.

DIARY - Dramione love storyWhere stories live. Discover now