2.bölüm

633 14 4
                                    

Hehehe bu bölümü yazarken çok kararsız kaldım yaaa, umarım beğenirsiniz.

***

Şuan tanımadığım bir adam beni öpüyordu!
Tüm gücümle onu ittirdim.

" ne yaptığınızın farkında mısınız siz?!"Dedim.

" sevdiğim kadını öpüyorum, suç mu?" Dedi.

göz kırparak, ona şaşkın şaşkın bakıyordum, " eğer bir daha beni öperseniz veya yanıma yaklaşırsanız hiç iyi şeyler olmaz!" dedim ve omzuna çarparak çıktım lavabodan.

Esila da gelmişti hemen yanındaysa o adam vardı.

onlara doğru yaklaştım ve esilanın yanına oturdum.

sohbetlerini kesen ben olmuştum. " siz kimsiniz beyefendi?"dedim. sanki kim olduğunu bilmiyorum? "Güneş arkadaşım ve babamın ortağı," dedi. esila ona ters ters bakıyordum.

adam tam konuşurken, "şeydi isminiz galiba rüzgar Demirel, " dedim.

ilk başta affalasada sonradan elini uzattı. " ta kendisi, tanıştığıma memnun oldum güneş hanım" dedi. elini sıkarak sahte bir gülümseme koydum yüzme.

Onların nasıl bir pislik olduğunu biliyordum.

Esilaya dönerek, " ben gidiyorum geliyor musun?" Dedim.

" yok sen git, ben biraz daha kalacağım sonra elvin beni bırakır," dedi kafamı salladım ve ordan çıktım.

Eve geleli dört saat olmuştu.

ben hayla o olayın etkisindeydim. acaba o adam kimdi? sadece Esilanın bana anlattığı kadarını biliyordum gerisi yok

ufak bir araştırma yapsam bir şey olmazdı.

elimde bilgisayarım vardı ve yarım saattir araştırma yapıyordum. ve hiçbirşey bulamamıştım.

sıkıntıyla nefesimi verdim, yerimde kalkarak bilgisayarımı yatağımın yanındaki çekmeceye koydum.

giyinme dolabından siyah geceliğimi çıkardım ve üzerime giydim

yatağımdaydım hiç uykum yoktu. telefonuma gelen bildirim ile irkildim elime telefonu aldım ve bilinmeye bir numaraydı.

"Güzelim artık uyu"
Yazıyordu.

"kimsin sen? Ve numaramı nereden buldun," diye yazdım.

kısa sure içine yeni bir mesaj geldi.

"zamanla tanıyacaksın bebeğim hadi şimdi uyu," yazıyordu.

Oğlum, bunları bana sıraylaımı veriyorlar!

" oğlum sizi bana sıraylamı veriyorlar?!"

o mesaj atmadan engelledim. gözlerimi kapattım kendimi uykuya teslim ettim.

Çalan telefon ile gözlerimi açtım.

Kimsin sen Where stories live. Discover now