18.bölüm

139 5 19
                                    

Bu bölüm gerçekten çok üzücü bir bölüm oldu bir çoğunuzun kalbi kırılacak ama.yapacak bir şey yok SENERYO GEREĞİ kejejejejsj

***
İlahi bakış açısı

Demir güneşi görünce ne diyeceğini bilmiyordu ikiside sadece bir birlerine bakıyordu güneş demirin üzerindeki kan lekelerini görünce gözleri dolmuştu

"Güneş sen neden uyumadın" dedi demir

"B-ben s-seni b-bekledim" dedi güneş sesi titriyordu

"Tamam güzelim sen odaya geç ben bir duş alayım sana her şeyi anlatacağım" dedi demir ama güneş onun kadar sakin değildi...

Güneş

Demirin üzerindeki kan lekeleri babamın vahşice öldürldüğü günü getiriyordu aklıma,demir nasıl bu kadar sakin söylüye biliyordu ki "Demir sen katil misin?" Dedim "güzelim bak-" "bana güzelim deme!" Dedim bağırarak gözümden bir damla yaş düştü

"Demir sen bunu benden neden sakladın" dedim

"Güzelim söyleyecektim sadece doğru zamanı arıyordum" dedi

"Demir beni. Babam bir yıl önce vahşice katledildi ve bunların hepsini anca bir seri katil yapa bilir!, sen yaptın değil mi? Sen babamı öldürdün" dedim demir bir şey demedi ne demekti bu?

"Demir cevap ver babamı sen öldürmedin değil mi demir ne olur bana bunu yapma" dedim ağlayan sesimle,piç herif.

Sinirle odaya geri döndüm ve valizime kıyafet aldım, üzerime siyah kapanımı aldım ve aşağı indim "güneş bak beni bi dinle ne olur beni bırakma güneş!" Dedi ama ben umursamdım ve evden çıktım demir peşimden gelmiyordu...

Arabaya bindim ve son hızda annemin evine sürdüm , eve geldiğimde odama geçtim ve duş almak için banyoya girdim,sevdiğim adam benim babamın katiliyidi ve bunu benden sakladı.

Duştan çıktım saçımı kuruttum ve annemin yayınına gittim "ne oldu kızım" dedi annem eve sık sık gelmezdim bu yüzden şaşırmıştı "a-anne b-ben e-evlenmeyeceğim" dedim gözümden bir yaş geldi "neden kızım ne oldu ki seni mi? Üzdü" dedi annem oda üzülmüştü "yok ondan değil neyse anne boş ver ben odama geçiyorum" dedim annem sanki aklıma bir şey gelmiş gibi "kızım, kuzenin gelecek" dedi annem "hangi kuzenim" dedim annem "ayaz gelecek" dedi annem tamam diyip çıktım odadan.

Ayazda bir yazılım şirketinin patronuydu Burdada bir şirketi vardı ama bir türlü gelemeye fırsat olmuyordu, üzerime beyaz crop ve siyah kumaş pantolon giydim ayazı hava limanından alacaktım onu prensesler gibi karşılamasam olmazdı.

Havalimanına vardığında uçağın inmesine daha yirmi dakika vardı korumalar kapıda beklemelerin söyledim ama onlar annemin emriyle benimle geldiler herkesin gözü bendeydi herkese bir hayırdır demek isterdim ama neyse.

Uçak daha inememişti, hava limanı birden korumalarla dolunca ne olduğunu anlamadım etrafta baktığımda gelen üçlüyü gördüm demir,burak,kuzey bir siz eksiktiniz. Uçak indiğinde ayaz çıkmıştı koşarak ona sarıldım "ayy canım kuzenim seni çok özledim" dedim ayazda gülmeye başladı "kızım sakın ol ya" dedi "bir hafta kalıp giteceğim zaten duru nerede" dediği an güldüm "bacağını kırdı hanımefendi" dedim gülerek demirin gözü bizim üstümüzedeydi kudursun.

"Evlenecektin sen" dedi ayaz su boğazımda kaldı öksürmeye başladım "ay kızım iyi misin" dedi annem kafamı Saladım "Seda yenge ben bir hafta tek kalacağım benim evim var biliyorsun oraya gideceğim bu gece oraya geçerim" dedi annem "peki oğlum sen nasıl istersen "anne bende ayaz abiyle gidebilir miyim?" Dedi duru annem ona ters ters baktı "sen otur oturduğun yerde ayağın kırık zaten kafamı yedin bütün gün" dedi annem bıkın bir sesle kadın halklı.

Ayaz kendi evine gittmişti demir beni sürekli arıyordu aynı şekilde arkadaşlarıda en son bana mesaj atan deniz olmuştu.

Deniz:güneş biliyorum bu konu hakkında konuşmak istemiyorsun ama abim çok kötü halde her gece içiyor biz sadece senin yanında onu gülerek görüyoruz ne olur geri dön, kabul ediyorum abimin yaptığı çok büyük bir yanlış ama belirli nedenleri vardı, ne olur geri dön güneş.
-görüldü-
Denize yazdırmış birde onu hiçbir zaman affetmeyeceğim o benim bu hayattaki en değerli varlığımı yok ettmişti üstüne bunu benden saklamıştı.

Ben:deniz abine söyle zorla size yazdırmasın, onu hiçbir zaman affetmeyeceğim.
-görüldü-
Mesajı attıktan sonra üzerime geceliğimi giydim ve yatağıma yattım, oldu sen. Önce babamı öldür sonra benimle evlen oldu paşam

Sabah uyandığımda kahvaltımı yaptım ve evden çıktım bugün kızlarla buluşacaktım beraber alışveriş yapacaktık telefonum çalıyordu

~ESOM ARIYOR~

"Ne oldu esila geldim işte" dedim ses gelmiyordu "alo esila orda mısın"dedim ama ses gelmiyordu bir kızın çığlık attığını duydum "esila!" Dedim bağırarak bu esilaydı ne oluyor "esila nerdesin esila!" Dedim ama ses yoktu "nasılsın küçük hanım" bir saniye b-bu olamaz olmaz...

***
Ayyy çok aksiyonlu bir bölüm oldu sizce arayan kim?

Demirin yaptığı doğru mu?

💋lunamiaw 💋

🎀

Kimsin sen Where stories live. Discover now