Prompt WattpadSeramMY

26 3 0
                                    


Prompt WattpadSeramMY: Detik 12 Malam

Sudah hampir pukul sebelas dan hujan lebat. Anda menerima pesanan dari pelanggan untuk penghantaran pizza. Hati anda jatuh kerana anda tahu betapa berbahayanya menunggang basikal anda dalam keadaan banjir. Namun, anda tidak mempunyai pilihan selain melakukannya. Anda memerlukan wang dari pekerjaan sambilan ini yang akan membayar persekolahan tahun depan.

Apabila anda tiba di alamat yang diberikan, rumah itu diliputi kegelapan. Anda tiba di suatu tempat yang tidak diketahui. Anda turun dari basikal dan mengambil beberapa langkah menuju pintu masuk utama, tetapi angin yang tiba-tiba menerpa membuat anda berhenti di trek.

Kulit anda meremang-bulu roma berdiri di hujungnya-seperti sesuatu yang meluru melewati anda. Cuba mengumpulkan semua keberanian yang ada, anda berjalan terus ke pintu dan mengetuknya. Pintu terbuka dan anda tidak boleh mempercayai apa yang anda sedang lihat.


WattpadSeramMY


Garis Panduan

Tarikh akhir: 7 November 2020, 11:59 PM (Zon Waktu Timur)

Kiraan perkataan: Maksimum 500

Hadiah: Pemenang akan diketengahkan dalam Antologi Halloween kami, yang ditambahkan dalam senarai bacaan kami jika ia tersendiri atau dalam buku yang dibuat khusus untuk peraduan ini, terima sorak dan pelekat buku Pemenang.

Cara untuk menyertai: Anda HARUS mengisi borang penyerahan ini di sini untuk menghantar penyertaan anda 

Tag: Kisah anda mesti ditandai #SeramMy, # SeramMyIn3D dan # HalloweenVault3D


Semoga berjaya!

Halloween Vault 3DWhere stories live. Discover now