Plán pozvat Jimina a nechat na něm, jestli se mám od teď věnovat natáčení BL sérií jsem musel nechat na večer. Celý den jsem totiž koukal na TharnTape 2 a opět se od toho nedokázal odtrhnout. S hrůzou jsem pak zjistil, že existuje ještě jedna série - Don't say no - která je pro změnu o dvojici ve vedlejších rolích z TharnType. Neztrácíte se v tom, že ne? To by mě mrzelo, ale klidně vám dám o BL seriálech přednášku, od včera mám totiž pocit, že jsem odborník.
Než Jimin dorazí - domluvili jsme se na osmou - volá mi Bongam a ptá se, jestli jsem už viděl alespoň pár dílů TT, co na to říkám a zda o té nabídce přemýšlím. Zalžu mu, že jsem na začátku první série, přece mu hned nepřiznám, že se ze mě během nějakých 12-ti hodin stal závislák na sexy klucích z Thajska. Taky ho ale nechci úplně odpálkovat, tak slíbím, že se mu hned ráno ozvu, protože si to chci ještě nechat projít hlavou. Zdá se spokojený.
Jimin přichází s pětiminutovým zpožděním, což mívá ve zvyku. O nabídce, stát se hercem, jsem se mu ještě nezmínil ani slůvkem. Úplně mě svrbí pusa, jak moc mu to chci říct. A to jsem o tom ještě včera večer nechtěl ani slyšet.
„Mám nabídku na práci," začnu tajemně. Jiminova kariéra je pěkně rozjetá, nemá nouzi o projekty a jeho písničky se hrají v rádiích. Moje se taky hrály, ale už dva měsíce jsem nikde svůj hlas neslyšel. Navíc je opravdový přítel. Volal mi každý den, aby se ujistil, že jsem v pohodě a nepodléhám depresi, což by nebylo v takovém případě nic ojedinělého.
„Wow, to rád slyším. Co je to?" zeptá se s očima navrch hlavy. Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli mu rovnou pustím názornou ukázku, nebo to zatím jen naťuknu. Protože mám ale rozjetou další sérii, tu Don't say no, tak prostě vezmu ovladač a pokračuju tam, kde jsem skončil. Jimin zůstane na televizi koukat, samozřejmě nechápe, proč mu to pouštím.
„Budeme se dívat na telku? Tak jo," pokrčí rameny a víc se na pohovce uvelebí.
„Tohle bych teď měl dělat," vyvedu ho z omylu. Koukne na mě, na obrazovku, na mě, na obrazovku... a tam se zrovna schyluje k polibku mezi hlavními hrdiny. Když se jejich rty dotknou, stopnu obraz. „Chceš dělat eskort pro kluky, když už je to venku?" zhrozí se. Nooo, tak to mě ještě nenapadlo. Mužští fanoušci mi myslím zůstali, dalo by se na tom něco vydělat.
„Ti dva spolu chodí. A ani jeden z nich není šlapka," vysvětlím. „Proč zrovna eskort?" nechápu.
„No kdybych si chtěl objednat společníka, tak bych se asi nezlobil, kdyby přišel jeden z nich. Jinak si ale neumím vysvětlit, proč mi pouštíš thajský BL seriál s Ja a Firstem," řekne jakoby nic a já jsem pochopitelně v šoku, jak ta jména dokonale vyseknul bez zaváhání.
„Ty je znáš? I ten seriál?" zděsím se.
„Jo, sledoval jsem to, když to vycházelo. Předchází tomu ještě TharnType, o tom se tam mluví," ukáže prstem na televizi. To se mi do tváří nahrne červeň a Jimin si toho okamžitě všimne.
„Že by už si to viděl?" provokuje.
„Od kdy sleduješ thajský gay seriály?"
„Co je na tom divnýho? Jsem na kluky jako ty. Myslíš, že mě pořad baví koukat na heterácký romantický filmy?" Rozmáchne se kolem sebe rukama. Jo, to je Jimin. Když se mu něco nelibí, dá to taky patřičně najevo. Ale je zvláštní, že něco takového nevím. Kamarádíme se už pár let. Pokud spolu koukáme na filmy, tak jsou to převážně Marvelovky, nebo zombie korejské seriály na Netflixu.
„Proč jsi něco neřekl?" zeptám se na rovinu. Jimin se zavrtí a koukne někam za mě.
„Vzpomínáš, když jsme to o sobě vzájemně zjistili? Jak sis mě začal dobírat, že bych si dal určitě říct? Co by se stalo, kdyby ti řekl, aby ses se mnou koukal na BL film nebo seriál? Už tak mi to nebylo příjemný," přizná opatrně. Ježíš, to jsem ale vůbec nevěděl, myslel jsem si, že pochopil, že je to jenom sranda. „Co kdybych do tebe byl fakt zamilovaný? Někdy jsi byl fakt na pěst," objasní mi, jak se tehdy cítil.
ČTEŠ
TaeKook /TaeKook/ 18+ ✔️
FanfictionJeon Jungkook je úspěšný korejský idol, jednoho dne ale udělá osudovou chybu, která ho stojí kariéru, peníze a šanci vrátit se na výsluní. Dokud ovšem nepřijde nabídka, kterou zprvu odmítne, než si uvědomí, že stejně jinou možnost nemá. Asi přemýšlí...