Chapter 14 .

Ronaldo's pov

"Hurry up and get ready nuh" I said to Kaiyah

What a ooman weh tek long fi ready..

"Likkle bwoy doe rush mi" She said.

Mussi prank

She finally made her way downstairs looking sexy asf.

(Her hair and outfit)

As she walks past me I give her a hard slap on her ass.

"Owww" She says rubbing it.

We both head through the door, locked up and made our way to the car.

As we made our way to the car, I realize that I forgot my phone.

Bbc mon.

"Mi a guh fi mi phone and come back" I told her while she enters the car.

"Ok"

Sekaiyah's pov

While waiting in the car for Naldo, I saw the same g-wagon drive for about the third time in a row...

A weh Naldo a do suh long?

Well mi probably just a overthink..

Or so I thought?

As I was about to pull the door to exit the car, I hear something constantly tapping on the vehicle.

Wanda if mi fi come out come look?

The moment I exited the car, I felt heavy hands grab my mouth and said " if yuh mek a sound mi kill yuh yasso"

Mi Neva frighten inna mi life suh yet..

Suddenly I saw Naldo running out of the house with his glock making a aim for the guy's head.

Same time di man tek out him gun

Bow Bow

And before you knew it.. I blacked out...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ronaldo's pov

Fuck.

Mi inna di hospital fi about 2 hr now and all now Sekaiyah nuh wake up.

And di doctor nah tell mi nth.

Sekaiyah's belongings are in the car so I went to get her phone to call her best friend and inform her.

I also manage to call Raheim.

"Mobster wah gwaan" he said

"Yow come uppa uwi hospital right now"

"A wah dwg" he said

"Me'll mek yuh know when yuh reach"

"Ahh" he said as he hung up.

Couple minutes past and Raheim and Maddison came.

We all are seated in the waiting area waiting in feedback from di fucking nurse dem.

But wah? nth

Rn mi deh yasso a think bout who tf coulda do suhm like dis bredda

"A wah happen dwg" Raheim said breaking the silence and Maddison looking at us.

"So basically mi and har di a guh some weh, but before mi guh inna di car mi realize seh mi lef mi phone. Suh bam mi guh back upstairs fi di phone  and as mi a come back dung mi see Kaiyah stand up outside wid dis man have him hand ova har mouth.
Suh mi run up pan di man wid mi gun and when mi was about fi shot him, him shot har dwg"

At this point, har best friend start bawl.

Di doctor finally a fawud now.

"So we have been doing some test and we realize that if Sekaiyah wakes up, she may not remember any one of you"

.

..

...

...