Jeon Jungkook pov.
Taehyung komt binnen gelopen en gaat op de bank zitten. "En hoe gaat het met haar?" Taehyung rolt met zijn ogen "Ze is boos op me en ik heb geen idee waarom" ik bijt even op mijn lip en knik dan. Taehyung staat op en loopt weg.
Ik haal een hand door mijn haar en zet de douche aan. Ik stap er onder en ik zucht even, wat zou Taehyung hebben gedaan bij Dae dat ze boos op hem is? Ja soms doet hij een beetje dom maar dat is zijn persoonlijkheid. Ik zucht even, waarom bemoei ik me ermee? Het is niet mijn zaak, eigenlijk toch wel want ja Taehyung is mijn beste vriend.
Ik stap onder de douche weg en droog me af. Ik trek een zijden pyjama aan en ga in bed liggen. Ik pak mijn mobiel -Slaaplekker Summer xx- ik glimlach even en start een spelletje op. Ik begin het te spelen en kijk op als ik weer een berichtje krijg en reageer weer meteen op Summer. Ik glimlach, ze maakt me gelukkig.
Ik schiet overeind als ik een geluidje hoor, ik kijk op mijn mobiel en zie dat er een FaceTime gesprek loopt, ik glimlach even en zie dan dat Summer aan het slapen is, ik glimlach. We gingen een paar uur geleden facetimen en toen besloten we om te slapen omdat we beide erg moe waren maar we wilden niet ophangen. Ik glimlach even en ga weer goed liggen. Summer gaapt en ze kijkt me aan "goedemorgen" ik glimlach "Goedemorgen Summer" ik pak mijn mobiel en kijk haar aan, ik weet niet wat ik zonder haar moet doen. Ik glimlach even.
Ik sla mijn armen om Summer heen, we hadden vandaag heel even vrij en dat wilde ik graag met Summer door brengen "Zullen we ijs halen?" Summer knikt "Kunnen we daarna even langs Dae? Ik wil kijken hoe het met haar gaat" ik knik even "Jin ging vandaag ook bij haar kijken" Summer knikt.
We stappen in de auto en ik rijd naar het centrum, we lopen een ijssalon binnen en ik bestel voor ons ijs. Ik geef er een aan Summer en glimlach.
Als ons ijs op is stappen we in de auto en ik rijd naar Dae haar huis, eenmaal aangekomen stappen we uit en langzaam lopen we naar de deur, ze woont op zich wel mooi. Summer belt aan en langzaam gaat de deur open.