Kim Taehyung pov
"Taehyung? Kan ik even met je praten?" ik kijk op van mijn telefoon en zien Summer naar me toe komen lopen. Het verbaasd me dat Jungkook er niet bij is.
"Wat is er?" vraag ik, ik leg mijn telefoon aan de kant en kijk Summer vragend aan. "Ik wil mijn excuses aanbieden. Ik deed laatst nogal gemeen tegen je e-" "Het geeft niet, ik snap het wel. Je nam het voor je vriendin op, logisch." Summer glimlacht zachtjes. "Je mist haar heel erg, of niet soms?"
Ik richt mijn blik even op de grond. "Het klinkt misschien heel raar, maar ja, ik mis haar enorm. We waren niet samen of zo, maar ik stond echt op het punt om haar te vragen of ze mijn vriendin wou zijn."
"Echt? Dat is zo sweet!" roept Summer uit. "Ik weet zeker dat ze je terug wil, je wil niet weten hoe erg ze hem aan het sparen was nadat ze jou voor het eerst had gezien." ik glimlach lichtjes en denk even aan Dae, haar prachtige glimlach, haar mooie ogen. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Hoe kan iemand zo perfect zijn?
"Het moet wel moeilijk voor je zijn om haar te zien maar haar niet te kunnen omhelzen." Summer legt haar hand op mijn schouder. "Ik weet dat je er nu misschien anders over denkt, maar het komt wel weer goed. Je moet gewoon heel even geduld hebben." Summer geeft me een knuffel.
"Ik laat je maar even alleen. Alvast weltrusten." en met dat verdwijnt ze uit mijn kamer.
Ik schrik op als ik mijn telefoon voel trillen. Snel pak ik hem om te kijken wat het berichtje is. Dae heeft een berichtje in de groepsapp gestuurd. Ik glimlach en open het gesprek om het berichtje te lezen. "Op TV? Waarom zouden ze op TV zijn?" snel zet ik de TV die op mijn kamer staat aan en zapp door de kanalen heen totdat ik bij een programma kom waar ze het vaak wel over artiesten hebben. Er staat een foto van Summer en Jungkook in het beeld, de twee eten samen een ijsje en kijken elkaar verliefd in de ogen aan. Dan verschijnt er een foto van Dae en mij, een foto die al een paar dagen oud is. Een zachte glimlach vormt zich rond mijn lippen. "Ik hou van je Dae."