Hoofdstuk 13 - Godin

2.2K 101 37
                                    

"You're in charge now? Davon heeft de leiding." Herinner ik haar, ze draait een rondje door de kamer voor ze mij weer aan kijkt. "Zie jij Davon? Nee? Ik ook niet." Ik vind het zo belachelijk dat ik er echt om moet lachen maar ik moet serieus blijven want ik wil die jurk echt niet aan. Ik bekijk de bordeauxrode fluwelen jurk in mijn handen nader, het heeft een split aan de linkerkant en een diep uitgesneden decolleté. De jurk is mooi maar niet voor mij gemaakt, als mijn moeder mij in deze jurk zou zien dan zou ze mij waarschijnlijk in een gordijn wikkelen vooraleer ze mij naar buiten zou laten gaan. 

"En?" Hoor ik Kenza zeggen, ik kijk haar zuchtend aan en schudt mijn hoofd. "Nee, het is echt veel te bloot. Het is niet eens zo warm, het is winter." Maak ik haar duidelijk voor ik de jurk terug in haar handen duw. "Voor zover ik weet sneeuwt het niet binnen en bestaat er zoiets als verwarming." Gaat ze tegen mij in, ik tuit mijn lippen en heb geen idee wat ik moet zeggen. "Ik wil wat anders aan." Laat ik haar weten, ze keurt mijn verzoek met haar hand af en dat is wanneer ik behoorlijk geïrriteerd raak. "Pas het gewoon, je vindt hem zeker mooi als je hem aan hebt." Probeert ze mij te overtuigen, ik weet dat ik niet echt een andere keus heb dan het te passen en met een beetje geluk is het te klein. Ik loop de badkamer in van de slaapkamer en ontdoe mij van mijn kleding, ik trek het stuk stof aan dat ik met veel moeite over mijn heupen krijg.

Ik strijk de jurk glad en hou de bovenkant strak aangezien de rits op mijn rug niet dicht is waardoor de bovenkant dus los zit. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en ik moet eerlijk toegeven dat ik de jurk niet afschuwelijk vind. Ik bijt op mijn lip terwijl ik nog steeds naar mezelf aan het staren ben, ik doe enkele poses en zou liegen als ik zou zeggen dat ik mij niet verdomd sexy voel. Ik loop de kamer uit waar ik Kenza aantref in haar paarse satijnen jurk dat wederom een split heeft net als de mijne. Het is bloot, heel bloot maar de jurk zit als gegoten om haar fragiele lichaam. Ze glimlacht en klapt zacht in haar handen alsof ze trots is op wat ze mij heeft aangedaan. Letterlijk. 

Ze loopt naar mij toe en ritst mijn jurk dicht, voor enkele seconden krijg ik ademtekort maar ontspan daarna. Ze gaat voor mij staan en haar ogen glunderen alsof haar plannetje is gelukt. "Het staat je echt goed." Complimenteert ze mij, ze streelt mijn ego maar ik blijf haar met een doodse blik aanstaren omdat dit niet is wat ik had gewild. "Doe maar niet alsof je niet vindt dat het je goed staat." Ik pers mijn lippen op elkaar om niet te moeten glimlachen maar ik kan het niet tegen houden. 

"Zie je." Zucht ze als ze met haar ogen rolt, ze loopt terug naar haar koffer en haalt er een doorzichtige tas uit waar make-up in zit. "Kom hier zitten, ik ga je make-up opnieuw doen." Fijn, heb ik mij in de morgen voor niets gehaast maar Kenza haar make-up zit altijd fleeky dus ze zal wel weten wat ze doet. Ik ga op de stoel zitten en meteen begint ze aan haar meesterwerk, verschillende tintelingen vinden plaats in mijn achterhoofd en ik kom helemaal tot rust. "Niet in slaap vallen." Hoor ik haar zeggen als ik mijn hoofd langzaam naar achter laat zakken, ik open mijn ogen ook al voel ik mij echt slaperig. Ik heb vandaag zo veel geslapen, ik denk niet eens dat het gezond is. Na iets wat aanvoelt als tien minuutjes is Kenza klaar, ik sta op en loop naar de spiegel die aan de kleerkast hangt en bewonder de look die ik op heb. Ik knik tevreden, ik zie er nog steeds naturel uit. Mijn oogschaduw matcht met de bordeauxrode jurk en mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo strak uitgezien. 

"Ziet er goed uit." Zeg ik tegen Kenza waarna ik haar een glimlach schenk. Ze plugt de krultang in het stopcontact en geeft mij een borstel aan. "Borstel je haren goed door." Ze plaatst de stoel voor de spiegel en begint aan haar eigen make-up. Ik begin met het uitborstelen van mijn haar en maak wel elke vijftien seconden een jammerend geluid als ik weer een van mijn klitten aan het uitkammen ben. Na een halfuur zijn we ook klaar met mijn haar, ik heb voor losse krullen gekozen en ben blij dat ik het niet heb laten opsteken net zoals Kenza's haar. Nu kan ik tenminste nog wat van mijn inkijk verbergen. Ik trek de hakken aan die ik van haar heb gekregen, ik loop er enkele rondjes mee en vraag mij af hoe ik dit een hele avond ga volhouden. 

Play Him DirtyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu