77. Don't tell Taemin about this

971 110 9
                                    

Jungkook's pov:

Náhle se za Jiminem objevil jeho přítel. Zřejmě viděl, co se stalo, protože tak naštvaný výraz jsem v jeho tváři snad ještě neviděl.

Nemusel na sebe upozorňovat. Jimin se na něj otočil sám.

"Čau kotě," foukl mu do obličeje. Taemin se znechuceně zaškaredil. "Co ty tady, baby?"

"Sleduju tvý cizorománky. Kotě."

Jimin se zašlebil a vlepil mu pusu na tvář. "Hele, neřík-eh-neříkej o tom Tammyhovi. Temnidovi. Terminátorovi." Odtáhl se od něj, zamráčil se a pohledl na nás.

"Jak se kurva jmenuje ten, s kým chodím?"

Hobi, který stál za ním, přešlápl, ale to byla jediná reakce, které se Jiminovi dostalo.

"To je jedno," prohlásil nakonec. "Jsem namol. Jak se vůbec jmenuju já?"

Taemin se zatvářil, že by ho radši neznal, a zadíval se Hobimu do očí. Ačkoli by k tomu měl dobrý důvod, nevypadal, že by mu chtěl něco vyčítat. Hobi se jen omluvně usmál a stáhnul se k nám. Zatímco Jimin civěl na Taemina, Hobi se postavil vedle mě.

To bylo špatné. Věděl jsem, že Hobi s Yoongim po sobě touží. Věděl jsem, že Yoongi o Hobiho pocitech ví, ale Hobi o Yoongiho ne. Měli by stát vedle sebe a vyříkat si to.

Podíval jsem se na Yoongiho, který stál vedle Taeho. Měl jako obvykle kamennou tvář, ale měl jsem pocit, že se mu v očích začíná něco ronit. Taehyung si toho všiml a povzbudivě ho vzal kolem ramen. A proto Taehyunga tolik miluju. Je nekonečně laskavý.

Jimin dal Taeminovi pusu a odešel od něj. Hned nato byl zase u Hobiho. "Tak kde jsme tooooo skončili, zlato?"

Hobi si nervózně olízl rty a zavrtěl hlavou na znamení, že on už nic opakovat nechce, ale na to Jimin nebral ohledy. Znova se přisál na jeho rty.

Hobi po překonání prvotního šoku začal spolupracovat.

Z druhé strany jsem uslyšel klapot podrážek a tichý vzlyk. Než jsem se otočil, Yoongi už procházel kolem Taemina, prudce otevřel dveře a vyšel na ulici.

Hobi a Jimin se od sebe odtáhli. Jimin se na něj usmál.

Hobi ho odstrčil a spěchal za Yoongim.

"Gi! Počkej!"

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat