#40

2.4K 104 38
                                    

Nisa

Ne kadar zorlansam da ayağa kalkıp   eşyalarımı düzenlemeye başladım. Ağrım yavaş yavaş azalıyordu. Ağrı kesici çok iyi gelmişti. Eşyalarım hazır olunca bende çantamı yatağın üzerine koyup gizemin yanına gitmek istedim . Kapının önüne gelip kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde içeride Berkan da vardı. Beni görünce ikisinin de eli ayağına dolasmisti  . Küçük bir kahkaha atıp

- isterseniz gidebilirim .

Gizem
- yok gell gell, muhabbet ediyorduk öyle

Berkan da kafa salladiginda odaya girip cam kenarinda ki sandalye ye oturup onları izledim .

Berkan
- nis iyi misin sen kız

Gizem
- evet nisa Cemalle de aranızda bir şey olmuş ama kendini yine üzmeni istemiyorum.

Düşünmeye başladım. Yine,yine . Gizemin yine demesi beni acayip etkilemişti. Evet cemal yine beni üzüyordu. Yine!

Ben eğilip ellerimi kafama koyup düşünmeye devam ediyordum. Bir anda ağlamaya başladım. O kadar içimde kalıp söyleyemedim şeyler vardı ki . Ama hep susuyordum. Aman karşımda ki üzülmesin . Aman öyle olmasın, aman böyle olmasın diye diye en çok kendimi yıprattim . Gizem berkan'a kas göz işareti yapıp onu odadan yollamış anında yanıma çöküp bana sarılmıştı. Ona çok ihtiyacım vardı. İyi ki yanımdaydı  . yoksa toparlanmam mümkün değildi. Bende kollarımi ona sardigimda biraz öyle kalmıştık.

Daha sonra kapı çalmış . İçeri tekrar Berkan girmişti.

Berkan
- kizlar hadi bizi bekliyorlar. Oyuna gidiyoruz.

İkimizde kafa sallamis . Ayağa kalkmıştık. Gizem eşyalarını aldiktan sonra benim odama gittik.bende eşyalarımı alınca yüzümü güzelce yıkayıp aşağıya indim.

Aşağıda herkez safariye binmiş . Bizi bekliyordu.  gizem Berkan ve  yasin ben ikilileri ikişer ikişer koltuklara oturduk. Yol boyunca hiç konuşmamış . Hem konuşulanları dinliyor hem de etrafı izliyordum. Etrafa göz gezdirdigimde cemalin en arkada köşede oturduğunu gördüm. Bana söylediği laf o kadar zoruma gitmişti ki . Belki de dün geceyi hiç yaşamasaydik bunlar olmayacaktı. Belki de bana olan sevgisi de ... Ahh böyle düşünmek istemiyorum. Her zaman aklıma geliyor ama ben düşünmeye korkuyordum.

Ardahan ve evrim önde sohbet ediyor . Barış dışarıyı seyrediyor. Berkan gizem  ve yasin de kendi aralarında sohbet ediyorlardı.

Yasin
- nisa niye böylesin güzelim . Bir şey olduysa cemal bir şey yaptıysa şöyle kırayım kafasını onun . Sana ne oldu bir anda

Nisa
- bir şeyim yok yasin . Sadece karnım çok  ağrıyor  ve bu ağrı başımı da etkiliyor. Bu kadar

Yasin
- peki sabah ki Cemal seni taşıyacağı sırada yaşadığınız kavga neydi öyle

Nisa
- bunu sonra konuşalım mı yasin . Ama saol yinede yanımda olduğun için diyip gülümsemistim.

Oyun alanına geldiğimizde oyunun valeybol olduğunu gördüm. Benche geçtik ve oyun alanin da son kontroller yapılıyordu.  İçimde ki karamsarlık gittikçe büyüyordu. Aniden sesli konuşarak

- ben oynamayacagim.

Dedim. Söylediğim tek şey buydu oynamayacagim. Yasin ve gizem yanıma gelmiş ne olduğunu sorarken gözlerim dolmaya başlamıştı. Yine ağlamaya başlıyordum. Yasin oynamama sinirlenmiş hizlica yanımdan kalkıp gitmişti. Gizem yanıma oturdu ve elimi tutup bana destek olmaya çalışıyordu.

Gizem.
- nisa ne oldu şimdi neden oynamak istemiyosun

Nisa.
- gizem ben cok kötu hissediyorum kendimi oynamak istemiyorum . Özür dilerim

Diyerek daha da aglamaya başlamıştim. Acun abiye de bunu açıkladığım da bana kızmıştı. Bütün takım (. Gizem, Berkan hariç) bana kızgındı. Sonuçta voleybolum iyiydi . Oynarsam takıma kesin sayı alabilecektim. Ödül de aynı villa da kalmakti.

Voleybol oynanmaya devam ederken bende düşünüyordum. Bu aralar çok üzülüyordum. Cemalin yüzünden sanırım bizim olmamız çok saçmaydı. Birbirlerini üzen insanlar neden sevgili olsun ki . Bu konuyu daha sonra gizemle konuşucaktim.

Durum 6-4 ünlüler öndeydi. Bana ihtiyaçları vardı ama sahaya çıkmaya korkuyordum. Yapamiyacagimi hissediyordum. Oyun sırasında da istemsizce bir kaç göz yaşı dökmüştüm.

Oyun 10-8 bitmiş ve gönüllüler kazanmıştı. Ben Benche de otururken onlar sevinmeye  sahaya çıkmıştı. Ben hala oturuyordum. İçimde öyle bir korku vardı ki o sahaya çıkmayı asla istemiyordum. En son serenomiye geçmek için gizem yardımıyla kalkmış ve yan yana sahaya geçmiştik. Acun abi gönüllüleri tebrik ettikten sonra bana dönmüş ve bir güzel azarlamişti. Ve hala da devam ediyordu. Ben kendimi aglamamak icin zor tutarken elifle göz göze geldik. Bana göz kirptiginda ona küçük bir tebessüm edip kafamı eğmiştim. Kimse diyecek bir sözüm yoktu . Kötü zamanlar geçiriyordum.

Serenomi bitmiş herkez safariye gidiyordu. Bende en arkadan ilerliyordum. Oyunu kazanmislardi evet ama evrim ve gizem benim yüzümden daha fazla oynamış ve yorulmuslardi. Safariye bindigimizde tek başıma arkada oturuyordum. Onlar önde ben yokmuşum gibi sohbet ediyorlardı. Haklilardi. Yasin , barış , Ardahan ve evrimin bana kızgın olduğunu biliyordum.  Gizem ve Berkan da bana kızgındır büyük ihtimalle Cemal şuan umrumda dahi değildi. Bana söylediği şeyler kalbimi çok kırıyordu . Ve yine bunları düşünürken ağlamaya başladım. Sesim cikmasin diye kafamı bacaklarıma görmüştüm. Ama yine de az ses çıkıyordu. Ama onlar konuşurken beni duyamazlar.

Biraz daha ağlayıp iyice rahatladim. Tam rahatladım diyemem ama yine de daha iyiydik. Kafamı kaldırıp gözlerimi  sildigimde takımın bana baktığını fark etmiştim. Beni mi izliyorlardı. Onlar hala bakmaya devam edince bende

- özür dilerim , oynamadığım için ama kendimi çok kötü hissediyordum hala da öyle en çok da evrim ve gizemden benim yüzümden daha fazla oynamak zorunda kaldılar . Özür dilerim hepinizden .

Konuşurken hepsinin gözünün içine bakmıştim.  Daha sonra kafamı dışarı çevirip ağaçları izlemeye başladım. Gizem yanıma gelmisti. Normalin aksıne herkez duysun diye sesli konuşuyordu

- bizden özür dilemene gerek yok nisa biliyorsun değil mi .

Takıma bakıp sonra yine bana döndü.

- bu takım senin sayende kaç tane oyun kazandı . Sen sadece bugün oynamadın. Bunu unutma . Burda ki herkez seni seviyor.

Dediğinde istemsizce göz devirdim . Ve takıma baktım. Evrim Ardahan ve barış hariç hepsi bana bakıyordu.

- sevildigimden şüpheliyim. Açıkçası ya da  şey yapalım . Dokunulmazlıgi kaybettiğimiz de lütfen beni yazın . Ben daha fazla dayanamıyorum.

Diyip konuşmayı kapatmış ve yüzumu bacaklarıma gömüp uyumaya karar vermiştim.


Evet 3 gündür bölüm atamadım. Bölüm yazma isteğim pek kalmamıştı. Bugün belki ama yarın bölüm aticam. Sizleri seviyorum. Beğenmeyi unutmayın.

♥️♥️♥️

Sınır 30
Yorum 15

CemNis ~ Love Me BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin