#46

2.3K 95 91
                                    

Nisa

Nisa
- eee

Cemal
- konuşalım

Nisa
- konuşalım bakalım.

Diyip denizi izlemeye başladım. Konuşmaya ben başlamayacaktım. Sonuçta o suçluydu.

Cemal
- Yüzüme bakmayacak mısın

Kafamı ona çevirmeden

Nisa
- dinliyorum .

Yüzünü göremiyordum. Ama ifadelerini az çok tahmin edebiliyordum.   Derin bir nefes verip konuşmaya başladı .

Cemal
- nisa aslında söyleyecek çok bir şey yoK. O gün sana öyle söylediğim için özür dilerim. Gerçekten . Ahmm. O an istemeden söyledim. Eğer  İstemiyorsan yanına bir daha yaklaşmam bile. Bir daha kalbini kırmak istemiyorum. Yanlışlıkla kalbini kırmaktan nefret ediyorum. Bir yandan da ölesiye korkuyorum . Senin beni bırakmandan . . Bilmiyorumm nisa ama seni gerçekten çok seviyorum

Kafamı ona çevirdim. Oda kafasını eğmiş yere bakıyordu. Söz hakkı bana doğmuştu . Ama gerçekten ne diyecegimi bilmiyordum. Kalbim tabiki de onunla ama üzülmek istemiyorum. Ama eğer onunla olmazsam da üzülürüm.

Nisa
- cemal ben bilmiyorum. Bende seni çok seviyorum ama işte . Off yaa.

Kafasını kaldırıp umutla bana
Bakarken

Cemal
-  ne oldu . İstemiyor musun . İstemiyorsan gidiyim ben

Diyip ayaklanmısti. Kolundan tutup

Nisa
+ Can otur lan . Sana git mi dedim oğlum ben otur.

Cemal
- sen şey yapınca bende şey diye düşündüm.

Nisa
- ne diye düşündün . Seni istemediğimi falan mı . Sadece seni neden bu kadar çabuk affettigimi bilmiyorum.

Cemal
- ne! Harbi mi kız

Nisa
- harbi ne be

Demeye kalmadan cemal kollarını bana sarmıştı. Bende kollarımi ona sardigimda ikimizde kikirdamaya başladık. Bir Kolunu omzuma atıp uzanmamiz için yaptığı yere uzandık. Ağaçlar çok olmadığından gökyüzünü ve yıldızları rahatlıkla görebiliyorduk.

 Ağaçlar çok olmadığından gökyüzünü ve yıldızları rahatlıkla görebiliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bakış açısını böyle düşünün)

İkimizde gökyüzünü izliyorduk. Az çok birbirimize bakarsak neler olabileceğini tahmin ediyordum. İkimizde birbirimizi çok özlüyorduk.

Cemal
- nisa ben romantik bir sevgili değilim dimi ?

Nisa
- evet çok degilsin aşkım . Ama ben zaten romantik ilişki sevmiyorum böyle vıcık vıcık anladın mı .

Cemal
- anladım bebeğim .

Onun göğsünde yatarken bir yandan da yüzünü inceliyordum. Onu öpmek istemem normalmiydi . Onu bu kadar sevmem ? Ondan ayrı kalmak istememem?

Cemal
- bakma bana öyle.

Nisa
- nasıl

Cemal
- Bakma işte seni çok pis öpesim geliyor

Nisa
- hmm . Öyle mi

Cemal
- öyle

Ayy daha fazla duramam artık. Çenesinden tutup kendime çevirdim. Anında kafamı ileri yönlendirip dudaklarımizi buluşturdum. Oda elini boynuma atıp beni kendine çekip öpüşüme karşılık vermeye başladı. Ben daha da onun üzerine eğilirken hafifte olsa üstüne çıkmıştım. Kalçamdan tutup beni tam kucağına oturttu. Ve dudaklarımızi ayırmadan yerinde doğruldu. Ben bunun etkisiyle kollarımı boynuna sarıp onu iyice kendime çektim. Oda ellerini boynuma koyup öpüsmemize yön veriyordu. Çok mutluyum . Onunla olmaktan çok mutluyum.

Bir zaman sonra yavaşlayip dudaklarimizi ayırdık. Ben onun boynuna sarılırken oda ellerini belime sarmıştı.

Cemal
- seni çok seviyorum biliyorsun dimi

Nisa
- evet, biliyorum . Ben de seni çok seviyorum sevgilim.

Diyip dudaklarına tekrar küçük bir öpücük kondurdum . Oda tekrar ellerini yanaklarıma koyup yüzümün her tarafına öpücük kondurmaya başladı. Bu benim ormanda daha da kikirdamama sebep olurken artık sadece ben değil o da beni öperken gülüyordu.

Nisa
- cemommm iyi ki varsın .

Cemal
- sende güzelim. Sen burada olmasan kafayı yerdim herhalde.

İkimizde tekrar uzanıp eski pozisyonlarımiza döndük. Yıldızları izlemeye başladık.

Nisa
- Cemo barakaya gitmiyor muyuz

Cemal
- bilmem burada uyumak ister misin.

Nisa
- tabiki de isterim cemal. Hem barakaya gidersek ben senden ayrılmak zorunda kalicam. Senin yanından ayrılmak istemiyorum.

Cemal
- bende bebeğim . Gizeme haber verdin mi peki

Nisa
- hayır . Ee sen neden vermedin.

Cemal
- ay ne biliyim . Aklıma hiç gelmedi. Ama yani sonuçta gizem en son burda beraber olduğumuzu biliyor. Sabahta gelip uyandırır bizi

Nisa
- aynen haklısın. Ee uykun var mı ?

Cemal
- uykum yoktu Ama kokun beni acayip etkiliyor. Bu da uykunun gelmesine sebep oluyor bebeğim. Yani senin uykun varsa sen uyu bende yatarım zaten.

Nisa
- oğlum koku mu kaldı bende . Leş gibi kokuyoruz. ( Yunus Emre'ye selam olsun .) Neyse o zaman ben bugün çok yoruldum hadi uyuyalım.

Cemal
- tamam bir tanem .

Cemal ayağa kalkıp kenardaki örtüleri alıp geldi ve üstümüzü örttü.

Nisa
- örtülerin burda ne isi var

Cemal
- oyundan geldiğimizde burda uyumaya başladım. Burası bana hzuur veriyor.

Nisa
- he anladim. O zaman iyi geceler böceğimm

Cemal
- iyi geceler çiçeğimm

Biz gulusmeye başlarken bir zaman sonra ikimizde güzel bir uykuya dalmıştık.

Bölüm bitti.

Arkadaşlar açıkçası ben Yunus Emre'yi pek sevmiyordum. O yüzden gitmesi beni pek etkilemedi.

Ve de bugün konseyde o Ardahan yok mu o iki dakikada ortalığı karıştırdı. :) Ama yinede bizimkiler aynı takımda .bir ara nisa ardahanin takımına gidiyor diye çok korktum. Alllahtan gitmedi.

Bu arada hala yaşayan bir sernisci var mı be . Bugün hepsi cevabini almıştır

Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum. Ve neredeyse 60K olduk . Umarım Yarın kalktığımda 60K olmuş oluruz. Neyse bbaayy.

♥️♥️♥️

Sınır

50⭐⭐

30💬💬

CemNis ~ Love Me BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin