Tolvte del

751 40 7
                                    

"Vill du plis flytte den svære ræva di av meg?!" Lo hun. "Hæ?! Hva kalte du min Anaconda But?!" Spurte jeg og kilte henne. "Du vet.. jeg er faktisk en veldig flink twerker." Skrøt jeg. "Jaha? Du snakker med selveste Mrs. Twerk!" Skrøt hun. "Mr. And Mrs. Twerk." Lo jeg. "Ja, men få se skillsa dine." Sa hun. "Samme med deg." Sa jeg. "Javel, men flytt deg.

~

Jeg startet og twerke. Ærlig talt så sugde jeg, men jeg fikk henne til å smile og le, så det var verdt det.. haha.. det rimte.

"Ååå.. Isac, du var flink, but check this out.." sa hun som en amerikaner. Så begynte hun. Wow. Hun twerka akkurat som Miley.. eller nesten. "Shit..." mumla jeg. Jeg merket jeg svettet litt. Dette var hot.

Så stoppet hun. "Går det bra, Isac?" Spurte hun og tok hånden sin på pannen min. "Jaja.. alt bra. Jeg bare.. emh.." jeg fant ikke opp noen verdens ting. Hun så ut som et spørsmålstegn. "Shit.." mumlet jeg. "Du trenger ikke å si noe." Avbrøt hun. Sikkert best..

"Men du? Klokka er liksom halv elleve nå. Skal du hjem, eller vil du kanskje overnatte?" Spurte hun nervøst. "Det er ganske mørkt ute.." sa jeg. "Ja.." svarte hun. "Vil du... overnatte?" Spurte hun. "Vil du at jeg... skal overnatte?" Spurte jeg. "Kanskje. Du da?" Svarte hun. "Kanskje." Plutselig begynte jeg og smile. "Hva?" Spurte hun forvirra. "Jeg har aldri overnattet hos en jente før.." hvorfor skulle jeg det? Jeg er jo ikke en player. Tenkte jeg. "Jeg har aldri hatt overnattingsbesøk av en gutt før." Sa hun.

"Så det blir overnatting, da?"

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now