Nittende del

646 35 2
                                    

"Ææææ!" Skrek begge samtidig. Begge var i bar overkropp. Vent.. "Har vi..?" Spurte jeg overrasket. Begge tok opp dyna. "Boxer" "jeg og" sa begge nesten samtidig. "Men hva skjedde? Hvordan havnet vi her?" Spurte Jarl. Jeg lurte på det samme. "Aalt er helt blurry." Sa jeg. "Ja." Sa han. Plutselig gikk døra opp. Inn kom Irene.

"Hei, duster." Lo Irene og kom mot oss. Hun hadde lagd te til oss begge. "Takk." Sa jeg og tok tén imot. "Irene? Hva skjedde igår?" Spurte Jarl og satt seg opp. "Ok. Det er en merkelig lang historie. Men er det greit at jeg forteller alt?" Spurte hun. Alt? "Fortell hvert eneste ord. "Javel." Mumlet hun.

"Det begynte med at dere gikk på festen. Dere husker det sikkert ikke, men jeg kom på festen like etter dere for å møte noen venner. Jeg så dere drakk og drakk og drakk og drakk. Etter 6 glass, eller no, så greide dere nesten ikke å gå på beina engang. Dere slet med å snakke og. Og siden dere slet, så tok jeg dere med hjem hit. Jeg tok av dere skjortene og buksene deres, og så sovnet dere med en gang." Fortalte hun. Jeg så det var mer. Jeg hørte det på stemmen hennes. "Takk søs for at du passer på oss. Bare plis ikke fortell mamma og pappa om dette, ok?" Spurte Jarl. Irene nikket.

Jeg må vite hva resten var. Tenk om jeg gjorde noe hun ble såra av?! Tenk om jeg gjorde noe kriminelt? Jeg vil bare vite det.

Resten av dagen spilte jeg tv-spill med Jarl. Irene var hele tiden oppe på rommet. Skulle jeg gå opp? Jeg satte meg opp. Jarl var for opptatt med spilet, så han var ikke i den virkelige verdenen. Jeg tok sjansen og gikk til rommet hennes. Døra var på gløtt. Jeg banket forsiktig på, og gikk inn. Jeg lukket sakte, men sikkert døra bak meg.

"Hei. Hva gjør du her?"

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now