First encounter

Sunday 11:00am

Kayla POV

"Come mek we hurry up go church girl" said my cousin trying to relinquish me out of the room. I had on a black mini dress that brings out my shape I turned around to see Lexi staring at me "yuh shape good enuh gyal" Lexi said laughing; slapping me on my ass

"Thank you a wah time now?" I asked her "a soon 12 enuh bumboclaat we late" "Lexi a church we ago enuh" I said to her not surprise because I know she's always like this if bad word nuh lef har mouth she no feel good.

She hissed her teeth I just stared at her, she really nuh have no manners enuh just cah tek her sometimes

Mommy always a warn me about her saying she a bad company and mi tiad fi a tell her seh me nah do wah Lexi a do, we're now walking down the road fi go church

"Bwoy the sun hot like ten fire side" Lexi said I rolled my eyes "girl it nuh suh hot stop gwaan so" we both laughed we walk for the next five minutes, the closer we got to the church the more I got nervous.

"Mums stop fret everything ago good mi will tell aunty a me cause you fi late" Lexi said hugging me.

"Thanks, you know how mommy can get strict pon mi."

"get strict? she always strict" Lexi burst into a laugh "kiss mi teeth Lexi yuh know weh me a talk bout cho man"

We walked into the church and everyone eyes were on us I could see my mom glaring at me and me just know seh she angry a swear me coulda hear me own heartbeat "girl mek we sidung a the back" I nodded my head and follow Lexi at the back of the church.

"Good morning again congregation anybody wants to give a testimony today?"

"Me will go pastor" a fat lady says standing up going to the front of the congregation.

"Watch har, a doe like har she love walk and watch people pickney and nah watch fi har" Lexi whisper over to me "yeah me know mek we listen wah she haffi seh."

Miss Marie she a one a the most mix up Christian woman not only ina church but ina the community! she ever a watch the people them gyal pickney, all down to mommy nuh like har she and aunty Dee always tell mi and Lexi seh we fi stay far from her.

"God mi waah u continue bless mi child fi mi and the one dem out deh a bad and a wear up this tight, tight dress and skirt dem lord" bwoy me did know she did have to say something bout me miss Marie eva watch out my life.

"Yess sister Marie" a church lady said clapping her hands, "me seh a hate dem type a people yah you see" Lexi says giving them bad eye like she see a set a duppy mi just haffi laugh. "mi a guh a bathroom yah come?" I asked her "yes girl" we then took up our stuff and went outside.

"Gyal look pon dah bad Mark x, deh it nice doe and tint up me woulda love fi go inna it" she says excitedly, first person me see love car suh "aye now mek we go bathroom" I grab her hand leading her inside. "You ago the party later Lexi?"

"Yes girl you a come?" Lexi asked while fixing her hair

"You know you can come and aunty nuh haffi know" she turn to the side and looked me in my eyes "you coming end of discussion."

she said with a serious expression walking out of the bathroom and didn't gave me anytime to reply to her. "Bum bleed gyal look deh" Lexi said using her chin to point me in the direction she was looking.

We both stand there looking at a group of boys getting out of the same car we saw earlier a middle age woman start cuss she seems angry but not at the group of boys.

"Dem nice and tan good nah lie" Lexi said smiling like an idiot "nuh true sista gyal" she said. "Hmm" was my only response I was too busy staring at one a the bwoy dem, couldn't take my eyes off him cause when Lexi seh dem tan good a never lie she a tell I said to myself bwoy me woulda mek him do anything to me eno jah know.

"Kayla wah u a smile suh fah?" Lexi asked looking at me I snapped couldn't believe a them sumo deh me a think bout "nothing girl" I lied.

Mi did have to look back over weh him deh, but when mi tek mi nuff self and look over deh a him that a look pon mi we eye mek four weh mi fi do God smile, wave I panicked and grab Lexi hands and went inside without looking back.