maneskin-if not for you
jongin: benden bir şeyler gizlemen hoş bir davranış değil
geçen gece çok tuhaf davrandın
kendiliğinden anlatırsın diye sormadım ama anlatacağın yokvien: no
kötü hissediyorumjongin: iyi sen bilirsin
vien: of
nasıl anlatacağımı bilmiyorum
utanıyorumjongin: benden mi? :Dd
komik olmaya başlıyorsun
anlatmaya başlasan iyi edersin yoksa baekhyun hyungu üzerine salarımvien: iyi
arıyorumTüm olup biteni Jongin'e anlattıktan sonra telefonu kapattık. İlk başta söylemediğim için endişesinden dolayı beni azarlamıştı. Sonra beni rahatlatmaya çalışmıştı.
Dün gece düşünmekten dolayı iyi uyuyamamıştım ve neredeyse delirecek raddeye gelmiştim. Ayna da solgun yüzüme baktım ve derin bir iç geçirdim. Birkaç gündür kendim de değilmişim gibi hissediyordum. Son zamanlar da yoğun çalışma ortamım beni biraz bunaltmıştı. Derin bir nefes alıp elimi yüzümü yıkadım ve aynadaki görüntüme gülümsedikten sonra lavabodan çıktım.
"Geçmiş olsun Vienna." Müdürün sesini duyduğum an panikleyerek arkamı döndüm ve hafifçe eğildim. "Şu an nasılsın?"
"İyiyim efendim," dedim doğrularak. "Daha iyiyim." Haneul'un ne söylediğine dair hiçbir fikrim yoktu ama adama gerçekten hasta olduğumu inandırmış gibiydi. Gerçi o kime ne yalan söylese inandırırdı.
"Kendini kötü hissedersen bugün erken çıkabilirsin," dedi elini omuzuma çıkartıp hafifçe birkaç kez vurdu. "İyi çalışmalar." Yanımdan ayrılıp giderken ona gülümsedim ve tekrar eğildim.
Haneul'u masasında gördüğüm de ona doğru adımladım. Beni görüp kocaman gülümsediğin de ben de tebessüm etmiştim.
"Gerçekten hasta olduğumu düşünüyor," dedim koltuğun ucuna oturarak. "Ona ne söyledin?"
"Mideni bozduğunu ve ishal olduğunu söyledim," dediği an ikimiz de gülmüştük. "Geçen hafta kendisi ishal olmuştu hatırlıyor musun? O yüzden bu kadar anlayışlı karşıladı." Müdürün o anları gözümün önüne geldiğinde gülmeden edememiştim. Çok kötü bir durumdu.
"Teşekkür ederim," dedim elini hafifçe tutarak.
"Her zaman sen mi benim arkamı toplayacaksın Vien? Biraz da ben senin için bir şeyler yapayım." Elimi sıkıp hafifçe salladığın da güldüm.
"Akşam yemeğin benden," dediğimde ellerini çırptı ama sonradan dudaklarını büzdü.
"İşi ne yapacağız?"
"Merak etme," dedim elimi sallayarak. "Zor oldu ama Jongin en yakın arkadaşını kıramadı."
"Yani Jungkook'la ikisi bize birkaç görüntü vermeyi kabul ettiler öyle mi?"
"Jeon Jungkook'tan bir haberim yok Jongin aynı mekanda batırdığım işi telafi edebileceğimi söyledi." Sıkıntıyla iç çekip yanaklarımı şişirdim.
"Ne oldu?"
"Tekrar aynı yere gidecek olmamız beni biraz geriyor. Hem barmen çocuğu da suçladığım için biraz utanıyorum."
"Bunda utanacak bir şey yok," dedi ellerini hafifçe birbirine vurup yerinden kalktı. "Sen sadece olan biteni öğrenmeye çalışıyordun. Hadi kalk biraz erken çıksak kimse bir şey demez." Ben de kalkıp masama doğru ilerledim. Çantamı ve kameramı aldığım da şirketten çıkmıştık.
İş için geldiğimiz mekan da biraz oturmaya karar vermiştik ve yaklaşık 40 dakikadır boş boş oturuyorduk.
"Ben bir şey yemeyeceğim," diye mırıldandım.
"Ne demek yemeyeceğim?"
"Aç değilim," dedim önüme koyulan menüyü açarken. "Bir şeyler içeceğim." Haneul kendisine pizza söylerken ben hala menüye bakıyordum.
"Bugün Kim Jongin ve Jeon Jungkook'u göreceğim için heyecanlıyım." Haneul ağzını peçeteye silerken arkasına yaslandı. Derin bir nefes aldım.
"En yakın arkadaşımı manşet yapacak olmakta beni geriyor."
"Geldiğimizi söyledin mi?" Olumsuzca başımı sallarken cebimden telefonumu çıkardım.
vien: biz geldik
jongin: biz de jungkook'u almaya gidiyoruz
yanımdw jimin varvien: jimin mi??
🫠🫠
gözüm gönlüm açılacak desene:Ddjongin: şu işi hallettikten sonra bize geçelim?
jungkook ve jimin'le tanıştırayım seni
zaten tanışıyorsunuz ama kaynaşırsınız
sana da değişiklik olur kafan dağılırvien: jimin'i beğendiğimi biliyorsun ama jungkook benim için çok ayrı bir mevzu :Dd
kulu köpeği olurum:Ddjongin: ya vien:F
siktşr git salak :D
jimin mesajı gördü
şimdi onların sohbet gruplarına ün saldın
zaten jungkook'ta seni sormuş geçenlerde;))
baekhyun hyungun yanındaki kız kim tarzını beğendim demiş
ben de benim ki dedim
ona göre ayağını denk alsjnvien: salak mısın nesin ya
kısmetimi kapatıyorsn
neyse neyse
hakkımda yanlış düşüncelere kapılsınlar istemem
işin şakasındayım ben
duruma el atarsın çikolatamYeni bir mesaj bildirimi görünce görüldü yapmadan mesajı okudum.
bilinmeyen: bu gece
sen ve ben
belki de biraz konuşmalıyızSiktir ya dedim içimden. Bir sen eksiktin.
-
💌her hafta salı ve perşembe günleri bölüm yayınlamaya çalışacağım. lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📸; photographer
Fanfiction"Dünyanın yükü omuzlarında, içini rahatlatmak için belini öptüm."