IV. Fejezet - Féltékenység

1K 55 4
                                    

-Nincs kedved elmenni valahova? - Néztem Szandira, a kanapén ülve tévézett.

-Nincs. - Sóhajtott.

-Most emiatt ne legyél már ennyire magad alatt. - Ültem mellé sóhajtva.

-Én tényleg azt hittem, hogy Peti kedvel.. - Nézett rám.

-Még nem ismer téged.. - Néztem rá. - Próbáld meg elhívni őt is, menjünk le a bowling pályára!

-Nem is tudom.. - Mondta halkan. - Eléggé komolynak tűnt, hogy nem akar tőlem semmit..

-Akkor írok neki én.. - Vettem elő a telefonomat.

-Nem hiszem, hogy észre veszi, ha írsz neki.. - Sóhajtott.

-Igaz.. - Mondtam halkabban, akkor már be voltam lépve az instába és láttam, hogy Peti még hívott is az alkalmazáson belül.

-Nincs kedvem menni. - Kapcsolgatta tovább a tévét.

-Nekem meg van. - Álltam fel. - Gyere már, bepasizunk! - Nevetve kapcsoltam ki a tévét.

-Ahj, jó. - Sóhajtva állt fel, elmosolyodtam. - Azért írok Petinek, hátha van kedve még is csak jönni..

-Ez a beszéd! - Mosolyogtam rá.

***

-Ez az! - Ugrottam fel ahogy elég sok bábut eltaláltam a bowling golyóval. - Te jössz! - Mosolyogva ültem Szandi mellé a padra, ő nem volt olyan lelkes mint én.

-Helló, csajok! - Jött felénk Peti, Bruno és Sári, ahogy megláttam Petit a szívem zakatolni kezdett. Basszus.

-Sziasztok! - Mosolygott Szandi és fel állt egyből, szinte Peti nyakába ugrott. - Hát, még is csak eljöttél!

-Igen. - Mosolygott és engem nézett ahogy átölelte a háttal lévő barátnőmet, megköszörültem a torkomat és elvettem a kis asztalról a kólámat. Bele ittam és Brunora és Sárira néztem akik megcsókolták egymást, megint én leszek a gyertya tartó. Ráadásul most duplán.

-Helló! - Nézett rám Milo ahogy ő is oda ért végül. - Ketten leszünk a gyertya tartók. - Nevetve ült mellém.

-Úgy tűnik. - Mosolyogtam rá halványan.

-Na akkor szerintem legyünk úgy, hogy mindenki a párja ellen. - Nevetett Peti.

-Akkor hogy? - Nevetett Bruno. - Mert nem világos, tesó. - Nézett rá.

-Én, Sári és Detti leszünk egy csapatban, ti meg a másikban. - Nézett körbe. - Ha ez így jó!

-Sokkal jobb lenne, ha mi lennénk együtt! - Nézett rá Szandi. - Mármint minden pár egy csapat.

-Csak, hogy mi nem vagyunk egy pár Miloval szóval jó lesz ez így.. - Néztem Szandira.

-Jó, akkor legyen így. - Csapta össze a tenyerét Bruno. - Úgy is mi nyerünk! - Nevetett.

-Álmodj csak! - Nevetett Sári és beírta a nevünket a táblákhoz, hogy lássuk kinek mennyi pontja van.

-Na jó, de mit kap a győztes csapat? - Nevettem.

-A vesztes csapat csinálja a vacsorát nálunk. - Mondta Peti. - Szóval gondolkodhattok is rajta. - Nevetve nézett Szandiékra, Szandi csak megcsókolta Petit. Sárira néztem aki kissé összeráncolta szemöldökét, biztos kiült az arcomra egy kicsit a féltékenységem.

-Na majd meglátjuk!

Nevetett Milo és ő kezdte a kört, egész jól ment mindenkinek. Azt beszéltük meg, hogy három körös lesz a verseny. Szoros volt az állás szinte az elejétől kezdve. Közben tök jókat beszélgettem Sárival, úgy érzem jó barátnők leszünk. Néha elkaptam Peti pillantásait de próbáltam kizárni őt.

Felejtsd el || Marics Peti FF. ||Where stories live. Discover now