Bab 2 - Buli

71 6 21
                                    


" Ehh perempuan!"

Aduh masalah! Masalah! Datang dah bala aku. Diorang ni nak apa lagi? Aku dah siapkan kerja sekolah diorang kan? Apahal nak gempak gempita sekarang ni.

" Kau memang cari pasal dengan kitaorang kan?" Bagaikan kilat menyabung bunyi suara gadis di depannya ni?

"Sa..saya ada buat salah ke?" Dengan lambat- lambat and ofc aku bercakap dalam gagap. Mata pun hanya pandang kasut sahaja. Sumpah tak berani nak pandang mata Suria yang mencerlung ke arahnya sekarang.

" Memang salah and kau ni memang tak pernah lepas dari buat kesalahan kau tahu tak!" Suria menunjal nunjal jari telunjuknya di kepala ku.

Orang lain hanya melihat perlakuan gadis tersebut and tidak berani untuk masuk campur. Tapi ada jugak yañg gembira dengan perlakuan Suria ke atas aku. Okey rasa nak nangis pun ada.

" Apa salah saya?"

" Ni apa dia?" Suria menunjukkan bukunya yang banyak bertanda merah yang menunjukkan dia banyak buat jawapan yang salah.

" Disebabkan kau aku kena buat pembetulan sebanyak 5 kali tau!"

" Saya minta maaf sangat-sangat Su, Saya tengah mengantuk masa tu"

"Aku tak nak dengar apa pun alasan kau. Aku nak kau buat pembetulan aku ni sampai siap. Pastikan kerja ni kau siapkan esok.Faham!"

"Tapi Su saya ada banyak kerja yang saya perlu buat hari ni.." bicaranya terus dipotong oleh Suria.

"Kau ada nampak muka aku ni macam kisah tak? Tak kan?"

Suria terus berlalu ke tempat duduknya. Apa yang aku boleh buat? Mengeluh jelah. Nampaknya tak tidur malam lagilah aku...

"Kau sabar jelah dengan sikap Suria tu."

Aku hanya tersenyum kearah Melissa. Aku tahu Mel rasa prihatin terhadap aku and dia pernah cuba laporkan pada guru kelas tapi aku yang tegah dia. Aku tak nak perbesarkan hal yang remeh temeh ni.

(Syalida Umaira bt Haji Yakob - Alid)

                                 (Syalida Umaira bt Haji Yakob - Alid)

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

So aku tak nak ambil risiko or apa-apa kaitan dengannya. Jadi lebih baik aku ikutkan je apa yang diorang.

Kring! Kring!

Yes balik! Aku terus mula mengemas beg untuk bersedia balik. Aku paling happy time balik sebab aku tak perlu nak hadap muka pembuli aku tu. Menyampah, meluat semua ada. Haila seronoknya nak balik. Senyuman aku sampai ke telinga.

Tapi happy tu cuma sementara dan berakhir bila ada orang tarik tangan aku dan terus bawa aku ke bangunan belakang sekolah and terus aku ditolak atas sofa yang sedia ada di belakang sekolah itu.

"Aduhhhh" aku sedikit mengerang akibat tolakan yang sangatlah kuat.

Aku memandang gerangan yang berani tolak aku ke sofa buruk ni. Cis! Laki ni rupanya. Sebelum apa-apa jadi baik aku cepat cabut dulu. Belum sempat aku bangun tangan lelaki itu sudah mula merayap di tubuh badan aku. Ahhh sudahh! Merenyam dia dah datang. Apa aku nak buat ni?

Tangan sasa milik Syed Nazri tidak lepas dari menjalar ke rambutnya turun ke wajahnya and mula turun ke badan sekepingnya ini. Aku terus cuba meronta dari disentuh Nazri. Nazri ni dia bela nafsu serakah apa hah! Aku yang tak seberapa ni jugak dia nak sentuh. Tak ada minah lain ke dia nak sentuh. Banyak lagi yang cun melecun lah!

"Lepas lah Naz. Kau ni gila apa sampai nak sentuh aku hah!"

" Aku gila dengan tubuh kau ni lah sayang. Kau tahu tak yang aku tersangatlah menunggu masa balik. Kau nak tahu tak sebab apa? Sebab aku akan buat kau jadi milik aku hari ni."

Bibir kami mula bertaut. Argh! Aku tak suka benda ni. Apa aku nak buat. Pipi aku mula basah. Tolong aku Ya Allah. Tolong selamatkan aku. Aku hanya mampu menangis dengan perlakuan Nazri. Bibir Nazri mula sampa ke tengkok nya. Sungguh dia geli dan jijik dengan perlakuan lelaki itu.

Kisah silàmnya mula bermain dalam fikirannya dan dia tak sanggup perkara yang sama berlaku lagi.

"Woi! Korang buat apa tu?" Kami terdengar laungañ pak guard itu. Nasir sudah terkejut beruk.

"Kau selamat hari ni Alid" Nasir terus berlari pergi dari situ. Sungguh aku bersyukur kerana pak guard.

"Adik okey?"

"Terima kasih pak cik pak guard. Kalau pak cik tak ada tadi,saya mungkin..."

" Jom pak cik bawa kamu ke depàn" aku hanya mengganguk mengikuti langkah pak guard tersebut.

Tiba-tiba badan aku melanggar sesuatu yang agak keras. Apahal tiang ni keras sangat. Tiang lain pun takde lah sekeras ini. Akibat pelanggaran tersebut dia yang kurus kerempeng ni agak terdorong ke belakang.

Aku lihat ke depan. Erk!

"Aku langgar orang rupanya" aku berkata bersendirian tapi masih bisa di dengari oleh lelaki tersebut.

"Jadi,kalau bukan orang,you ingat you langgar apa?" Lelaki itu bertanya bersama senyuman yang amat mekar. Rasa macam musim bunga pulak tenggok lelaki di depannya ini. Alahai awat hensem sangat ni. Cair meleleh aku nampaknya.

"Tiang" aduh Alid sejak bila kau suka mrnjawab orang ni. Mulut kau ni aku lestik jugak kang.

Lelaki itu hanya ketawa mendengar jawapan gadis di hadapannya ini.

" Saya pergi dulu,bye" aku terus berlari dari situ. Malu! Malu! Malu! Nak sorok mana muka tak lawa aku ni.


I will not love you, Mr.Sadoحيث تعيش القصص. اكتشف الآن