Bab 17: Ingat

64 2 3
                                    

    "Lepaskan aku...please lepas..."
    Sekuat mana pun dia meronta tiada langsung renggangan diantara badannya dengan lelaki itu. Makin galak lelaki itu menyentuhnya. Mak..ayah...maafkan Alid sebab tak dapat jaga mahkota Alid. Air matanya merembes keluar.  

   Dapat dia rasakan nafas lelaki itu semakin tak teratur. Bibir lelaki itu langsung tidak lepas dari badannya. Dengan adanya topeng di mukanya membuatkan dia lagi sukar bernafas. Berderau darah Alid apabila merasai ada tangan yang mengelus di sekitar mahligainya. Walaupun dia rasa nikmat dengan sentuhan itu,tapi dia tak mungkin menerima sentuhan tu.

    Dia cuba menepis tangan kasar lelaki itu tapi tak berjaya. Makin kuat dan ganas lelaki itu menyentuhnya. Akhirnya dia hanya merelakan dirinya disentuh dan mulalah keluarnya ayat-ayat nikmat dari bibir mungilnya. Semakin kuat aku meraung semakin bernafsu lelaki itu. Akibatnya dara aku sudah tiada dirobek oleh lelaki yang aku tidak kenali. Siapa mereka?

   Kerana mereka ibu bapa aku mati! Kerana mereka aku jadi anak yatim piatu dalam sekelip mata! Kalau aku tak kene rogol ibu bapa tak perlu keluar malam tu! Semua salah mereka dan aku takkan maafkan korang.

    Ya mereka bukan perompak tapi perogol. Masakan diorang perompak,satu barang dirumah kecil mereka pun tidak disentuh. Tapi aku bernasib baik kerana hanya disentuh oleh ketua mereka.

    Dalam luar sedar aku,akumenitiskan air mata.

P/S: cerita ni saya tak cerita secara terperinci so faham-faham lah ya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I will not love you, Mr.SadoWhere stories live. Discover now