Chapt 26

194 28 23
                                    

27:58am

[Author p.o.v]

Erica meneliti muka daehwi selamba apabila dirinya dan daehwi bertembung di kawasan rumahnya itu. Riak mukanya yang biasa membuatkan daehwi berasa awkward dengannya. "Erm hi" Daehwi memulakan perbualan. Erica hanya melangkah pergi dari situ apabila Dia sedar yang dia yang tinggalkan daehwi. Dia sepatutnya berasa malu dengan dirinya sendiri.

Flashback🐾

"Yah yah chagiya! Nak pergi mana ni?" Daehwi memelu manja tangan Erica itu. Pasangan yang paling sweet disekolah itu. Mereka berdua berusia 16 tahun dan sudah hmpir 2 tahun mereka bersama. Kedua dua mereka amat menyayangi satu sama lain. "Aniya, saya nak pergi beli air untuk kawan saya, awak tepi lah sikit" Erica menolak tangan Daehwi perlahan ketepi. Daehwi hanya tersenyum memahami tindakan erica itu. Erica kalau badmood mmg slalu dia guna saya awak sedangkan kebiasaan mereka ialan 'chagi dan dae'. "Ada orng buat awak badmood eh?" Daehwi bertanya kan persoalan yang bermain di mindanya itu. Dia sangat risaukan girlfriend kesayangannya itu.

"Aniya, mana ada, saya just rasa tak sihat sikit" Erica memalingkan kepalanya ke arah daehwi sambil tersenyum kecil. "Ah nae, nak saya bawakkan awak ubat?" Daehwi mempelawa manja kepada erica. Erica hanya menggeleng dan berjalan ke arah kelasnya. Erica dan daehwi tidak sama kelas jadi daehwi hanya boleh memandang kelibat erica yang semakin menghilang itu.

-----------------------------------------------------------

Erica memandang lama messages yang diterimanya itu. Putus dengan daehwi or aku akan sebarkan gambar omma kau tengah melacur kat club club malam tu dia menarik nafas panjang apabila tekanan semakin menguasai dirinya. Sungguh, dia sayangkan daehwi tapi apakan daya omma dia lebih penting dari percintaanya yang dianggap suci itu. Jadi tolong aku, bawak daehwi ke club yang kau nampak mak aku tu malam ni jugak Erica menekan butang send dan mula memikirkan tentang perancangan dia malam itu.

[Daehwi pov]

"Yah, kenapa bawak aku ke sini Hye ki?" Aku memandang muka hye ki pelik apabila dia membawa aku ke kelab malam yang berada di depan mata aku sekarang ni. Aku bersetuju teman hye ki sebab dia kata dia nak jumpa kawan dia. Tapi kenapa sampai ke kelab malam? "Oh kawan aku ade kat sini, kau tunggu sini sekejap nnti aku dtg balik" hye ki berkata smbik melangkah masuk ke dalam kelab itu. Aku hanya menggosok tengkuk sebelum mata aku tertancap ke arah seorang gadis yang amat aku kenali berpegangan tangan dengan seorg namja yang tak pernah aku nmpak. Skirtnya sungguh singkat diparas paha. Aku terus ke arah nya dan merentap tangannya itu.

"Auch! Kenapa ka-!" Aku memandang muka gadis itu geram. Dia terkejut memandang aku juga. Erica dengan namja-siapa dia ni? "Kau buat ape kat sini hah?! Dengan jantan lain! Aku pikir kau sayangkan aku?!" Aku mengengam tanggan dia kuat sehinggakan meninggalkan kesan kemerahan apabila dia menarik tangan dia menjauhi aku. "Yah, kau siapa?" namja yang berada di sebelahnya itu berkata. Aku memandang lelaki itu atas bawah sebelum sambung berkata kata. "Oh, betullah aku ape aku dengar selama ni? Kau dengan omma kau memang sama lah erica!" Aku menolak badan erica ke belakang sebelum berlalu pergi. "Ni je cara terbaik dae. Ni je yang aku ada untuk lepaskan kau." Erica berkata. Kata kata dia buat aku terhenti. Apa maksud dia. Dunia bagaikan terhenti apabila aku memalingkan diri kembali untuk mendengar alasan erica ttpi dia sudah tiada disitu. Aku jatuh terduduk. Aku dah hilang dia.

-----------------------------------------------------------

[Hyera p.o.v]

"Chagiya~" daniel memeluk aku sambil mengoyangkan badan nya ke kiri dan ke kanan. Aku sedang memasak untuk makan malam sekejap lagi. Dia ngada ngada nak kacau aku kat dapur ni. "Kau nak ape ni daniel" aku menanyakan soalan itu kepada daniel sambil meletakkan senduk itu di atas dapur lalu memalingkan badan aku menghadap dia. Memang betul nasib malang akulah. Daniel terus meragut bibir aku yang merah itu dengan rakus. ''Hye hye daniel, i told you to calm down before" aku cuba menarik nafas dalam ciuman yang semakin hangat itu. Betullah si daniel ni berdendam dengan aku. "And i've told you not to tell me how to calm down" daniel berkata sambil mula menurun ke leher aku. Tangan dia yang hangat itu mula melingkari  pinggang aku itu. "Get a room guys" suara daehwi bergema. Perbuatan kami terhenti apabila daehwi mencelah di tepi kami sambil mengambil cawan dan minum air itu. Daniel menyeluk poket nya dan memberikan dompet kepada daehwi senyap senyap agar aku tak nampak tapi bodohnya dah lah buat dpn mata aku.

"I didnt see you guys just now~ im going to get some snack. Lama sikit skot sebab duit banyak haha!~" daehwi berkata sambil melambai tangannya yang memegang dompet daniel itu. Saja dia tekankan perkataan lama itu. Isyarat kepada kami berdua untuk meluangkan masa. Tapi ayyy daehwi ni rasa macam nak pijak pijak je dia tu. Baru nak hilang rasa rindu. Dia dah kacau. Aku menyedari mata daniel yang dari tadi pandang aku itu dan terus berdehem. "Aku nak bu-'' terus daniel menutup api dapur itu dan nenarik aku mendekati dia. "You're my dinner this night" asddfghjkl ape dia cakap ni?

Aigoooooooya anyeonghaseyo readers! Sejak dpt pt3 rsult ni, rasa makin bertambah pulak idea ni haha! Enjoy and wait for next update au!

Do check out new fanfic!

Lies k.t.h

29 a.m Where stories live. Discover now