🍁 - 1

144K 5.1K 778
                                    

"Ayra !!!!!! Mana kau . Pekak ke ? Kau jangan sampai aku lempang muka kau tu . Kau tak tahu ke yang aku ni tengah kebulur ha "

Jeritan Mak Leha yang kedengaran sehingga ke rumah jiran sebelah itu amat membingitkan .

"Ye makcik , Ayra sampai ni kejap ye . Kaki Ayra sakit ni , Ayra tak boleh nak jalan laju-laju"

Kedengaran suara kecil Ayra yang menyahut panggilan dari makciknya yang agak pemarah itu .

"Aku tak peduli lah kaki kau sakit ke patah ke putus ke yang penting aku nak makan . Cepat lah budak bod** !

Marah Mak Leha kerana terlalu lapar .

"Ye makcik dah siap dah"

Ayra menghantar makanan di meja makan di mana Mak Leha sedang menunggu makanannya . Walaupun diberi kata-kata kesat namun Ayra tetap tabah menghadapi segala dugaaan yang menimpa dalam hidupnya .

Dia sentiasa patuh akan apa sahaja yang disuruh oleh mak Leha walaupun kadang-kadang mak Leha akan menderanya . Ayra Husna tidak pernah melawan kerana dia terlalu menghormati orang yang lebih tua atau lebih muda darinya .

Dia seorang yang lembut dan tidak tahu apa itu erti 'membalas'. Dia hanya akan bersabar dan menangis jika diperlakukan oleh orang .

Ayra Husna merupakan anak yatim piatu sejak dia berumur 5 tahun lagi . Walaupun sedih namun dia tetap tabah . Dia merupakan anak tunggal dan dia hanya menumpang kasih dengan makcik nya yang agak kejam itu .

"Aku nak keluar kejap . Kau jangan keluar , kalau kau keluar mati kau aku kerjakan"

Mak Leha memberi amaran kepada Ayra dengan suara yang agak kasar untuk tidak memberi Ayra keluar daripada rumah .

"Ba..baik makcik . Ayra janji Ayra takkan keluar"

Jawab Ayra dengan nada yang agak tergagap kerana takut dengan amaran yang telah diberi oleh mak Leha .

🍃🍃🍃

KILL THEM !!!

Jerkahan suara Zack amat digeruni oleh sesiapa sahaja yang mendengarnya . Mahupun orang itu keluarga ataupun rakannya sendiri apatah lagi anak buahnya yang sering menggeruni Zack .

Zack merupakan ketua mafia yang amat digeruni walaupun dia baru berusia 23 tahun . Umur sebegitu terlalu muda untuk mengetuai sesuatu kumpulan apatah lagi kumpulan mafia yang amat digeruni oleh orang ramai .

Dia tidak akan melepaskan sesiapa sahaja yang telah berada dalam list kematiannya . Dia akan membunuh dan menyeksa mereka dengan sungguh kejam sekali sehingga mereka tidak bernyawa lagi .

Zack memepunyai pelbagai keistimewaan . Dia kaya , tinggi , bentuk badan yang agak tegap , lincah apabila berlawan , cerdik dan licik , rupa paras yang kacak dan menawan walaupun mukanya tidak pernah lekang dengan rupa yang bengis dan dingin .

"You know, anyone who messing up with me will be punished . Dan kau jangan ingat aku akan berlembut dengan sesiapa termasuklah perempuan atau orang tua sekali pun . Once he suddenly becomes a victim of me, I will not miss it"

Sambil tersenyum sinis kepada dua orang lelaki yang telah membunuh dua orang anak buahnya .

"Ambil semua alat penyeksaan untuk dua ekor lalat busuk ni . Aku tak suka simpan sampah lama-lama nanti berkulat busuk !"

Bergema suara Zack Marquez di dalam bilim penyeksaan tersebut sambil mengarahkan 3 oran suruhannya mengambil peralatan untuk menyeksa dua orang lelaki yang telah menjadi mangsanya itu .

Diambil gerudi , pisau tajam , tukul besi dan tali pinggang yang mempunyai besi yang tajam disekeliling tali pinggang itu .

"Let me show you something"

Zack mengambil tali pinggang yang mempunyai besi tajam itu dibawa dan dilibas pada badan kedua-dua lelaki tersebut .

PAP

PAP

PAP

ARGH!!!

Kedengaran suara mangsanya mengerang kesakitan .Zack melibas mangsanya tersebut dengan tali pinggang tersebut sehingga kulit badan mereka tercabut dan melekat pada besi tajam yang ada pada tali pinggang tersebut .

Tidak diendahkan suara dua oran lelaki tersebut menjerit dan merayu supaya dia berhenti . Lalu dia mengambil tukul besi tersebut dan dia memukul lutut mangsanya sehingga boleh terdengar tulang lutut mereka sudah retak dan patah .

PRAK !!

PRAK!!

ARGHH TOLONG HENTIKAN .... TOLONG !!

"Shut up your fucking mouth bitch! You've killed my bodyguard and you told me to stop torturing you. Are you kidding me bitch"

Lalu Zack Marquez berlalu ke meja yang terletak senjata-senjata untuk dia menyeksa mangsanya dan mengambil pisau yang tajam .

Pisau tersebut dipandang dengan wajah yang agak tersenyum sinis lalu pandangannya dialihkan pada dua orang lelaki yang telah lemah setelah kakinya dipukul dengan tukul itu .

ZAS

ZAS

ZAS

Pisau tersebut hinggap di atas perut mangsa pertamanya dan dikelar-kelarnya perut lelaki itu sehingga hancur daging perut lelaki itu . Sehingga pusat lelaki itu sudah tidak kelihatan di perutnya .

Darah yang memancut-mancut keluar dipandang dengan tiada sebarang reaksi . Seperti melihat air yang melimpah keluar sahaja .

Setelah mangsa pertama itu sudah kelihatan layu dan seperti nyawa-nyawa ikan . Seterusnya pisau itu hinggap pada mangsa kedua dan diperlakukan dengan perkara yang sama seperti mangsa pertama terima .

Kedua-dua mereka sudah kelihatan sungguh nazak dan hanya menunggu mangsa untuk nyawa mereka dicabut . Suara tidak kedengaran .

"Hey ni baru sikit . Tadi bukan korang berani sangat ke sampai bunuh bodyguard aku . It's not fun if you guys want to die now"

Kedengaran suara serak basah Zack Marquez dengan nada yang agak mengejek . Lalu diambilnya gerudi dan dihalakn pada mata kedua-dua lelaki itu .

"Because you two really want to die, so I had to carry out your last wish. But you two just have to hold on a little if you want to go to hell because this torture is a bit painful."

Lalu digerudinya mata kedua-dua lelaki itu sehingga hancur kedua-dua biji mata mereka . Menggeletek tubuh kedua-dua lelaki tersebut kerana seksaan itu amat menyakitkan . Biji mata dan darah pada mata mereka sudah sebati seperti jus strawberi .

Akhirnya kedua-dua jasad itu rebah ke lantai . Tubuh yang terkaku dan tidak bernyawa terkulai .

"remove these two rubbish and burn it. make sure no evidence is left out"

Kerah Zack Marquez kepada dua orang orang suruhannya . Selepas memberi arahan dia berlalu keluar dari bilik tersebut .






NAK SAMBUNGAN MAKE SURE READ AND VOTE GUYS ❤. AUTHOR NAK TAHU JUGA KORANG SUKA TAK DENGAN CERITA NI ? 😄

little girl & MAFIA Where stories live. Discover now