🍁 - 8

73.5K 3.5K 118
                                    

Zack Marquez , Danny dan Alex pergi ke bilik seksaan yang sudah menunggu kehadiran mereka . Setibanya mereka di bilik itu , pintu bilik dibuka dengan kasar dari luar oleh Zack Marquez . Dia melihat orang suruhan musuhnya sudah kelihatan lemah disitu .

Kedua-dua belah tangan lelaki itu sudah diikat dengan rantai besi . Ikatan itu sangat ketat sehingga tangan lelaki itu lebam kebiruan . Mulutnya kelihatan pacah dan muka nya kelihatan lebam-lebam akibat dibelasah teruk oleh anak buah Zack Marquez .

Zack Marquez mendekati tubuh lelaki yang tidak bermaya itu . Danny dan Alex hanya melihat dari jauh sahaja . Biarlah Zack Marquez menyelesaikan mangsanya sendiri .

"So this is the cutie boy that dare to destroy my company. Useless!"

Herdikan daripada Zack Marquez cukup membuat semua orang di situ terkejut beruk . Apatah lagi mangsa nya . Bekum diseksa tapi sudah terasa nyawanya sudah melayang .

"A...aku tak bersalah . A...aku cuma ikut arahan . Lepaskan aku"

Lelaki tersebut merayu supaya dilepaskan . Suaranya sudah kedengaran semakin lemah . Tetapi Zack Marquez tidak mengendahkan rayuan dari musuhnya . Sekali dia dapat , dia tidak akan lepaskan . Itulah Zack Marquez .

"Shut up your fucking mouth bullshit. I will not let you go. I'll send you straight to hell but wait for a second because I want to give you some special gift "

Zack Marquez mengambil pedang yang tajam da berkilat . Tanpa membuang masa dia menoreh muka lelaki itu dari kening sehinggalah ke dagu . Lelaki itu hanya mampu mengerang kesakitan .

"And you! I want you to record what I did, and then you send this video to his stupid boss"

Zack Marquez memberi arahan pada salah seorang anak buahnya . Setelah itu Zack Marquez membelah perut lelaki tersebut . Darah banyak keluar mengalur melinangi lantai bilik tersebut . Lelaki tersebut sudah kaku dan muka pucat tidak berdarah .

"Dah mampus dah . Huh baru sikit dah cepat-cepat nak masuk neraka"

Zack Marquez yang tidak berpuas hati hanya memandang mayat yang sudah kaku itu .

"And the last"

ZASS!

Dia melibas pedang itu pada leher mayat tersebut . Kepala dan badan lelaki tersebut terpisah .

"Ambil kepala ni hantar dekat boss dia . Video tu sekali . Make sure korang kemas semua ni dan jangan tinggalkan sisa dari sampah tu . Aku taknak tempat ni busuk . Badan si sampah tu kau bakar je faham"

Anak buahnya hanya mengangguk faham . Alex dan Danny hanya tersengih melihat kekejaman rakan karibnya itu . Mereka sudah terbiasa melihat lelaki itu membunuh mangsanya dan mereka sudah tak peduli .

Zack Marquez , Alex dan Danny berlalu keluar dari bilik itu . Mereka bertiga hanya berbual kosong sepertia tiada apa-apa yang berlaku .

🍃🍃🍃

Setelah 2 hari Ayra Husna dikurung dalam rumah agam yang mewah itu akhirnya dia memberanikan dirinya untuk keluar dari bilik tersebut . Pintu bilik dibuka perlahan untuk melihat susuk tubuh yang ditakutinya itu ada atau tidak .

Susuk tubuh yang dimaksudkan itu semestinya Zack Marquez . Dia bimbang jika bertembung dengan lelaki itu . Sudah pasti dia akan ketakutan apabila melihat wajah bengis dan dingin lelaki itu .

Setibanya dia di ruang tamu , dia melihat sekeliling . Sungguh besar dan kelihatan sangat mewah walaupun hiasannya agak simple dan tidak terlalu sesak dengan perabot . Biasalah rumah lelaki kan , bujang pula tu .

little girl & MAFIA Where stories live. Discover now