PA: 3

238 20 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkook berjalan masuk ke dalam hotel star bersama aejin di sisi. Selepas saja kejadian tadi Kedua mereka langsung tidak bertegur apalagi bercakap.

Mereka masuk ke dalam restoran dan langsung melihat ke arah lelaki yang sedang melambaikan tangan ke atas..  Sambil menatap mereka berdua

Jungkook jalan dan aejin hanya mengikut nya dari belakang 

"Hei  tuan jeon jungkook " lelaki pertengahan umur itu memeluk jungkook dan mengusap-usap belakang jungkook..

"Ya encik takashi" jungkook membalas pelukan encik takashi dan mengusap-usap belakang lelaki itu juga.

Pandangan encik takashi terlihat ke arah aejin yang di belakang jungkook..

"Selamat pagi encik takashi" ucap aejin sopan sambil menunduk hormat.

"Wow beautiful woman. Who?? " tanya encik takashi pada jungkook.

"My PA" singkat jungkook lalu duduk di hadapan encik takashi.

Encik takahsi hanya mengangguk dan duduk di kerusinya. Aejin yang tidak senang dengan pandangan encik takashi membuat keputusan untuk menunggu di luar restoran.

"Maaf ya tuan jeon saya akan tunggu dekat lobi ja Kalau tuan perlukan apa apa telefon .. Saya minta diri" aejin menunduk hormat dan berjalan keluar dari restoran.

Jungkook yang melihat belakang aejin mula menjauh dari restoran dan hilang di sebalik pintu. Dalam hatinya rasa bersalah masih menyelubungi.

(Aku terlalu kasar ke marah dia tadi?)








Sudah 2 jam jungkook berada di restoran hotel bersama encik takahsi. Dan aejin gadis itu  hanya duduk di sofa tengah hotel dengan tangan nya yang masih

Melihat ke arah ipad dan mengatur kembali jadual jungkook tidak lupa jungkook dia mengosongkan jadual jungkook di minggu hadapan.

Namun tiba-tiba saja telefon nya berdeting masuk mesej.  Dia mengambil telefon nya dan mengecek. Rupanya mesej dari jungkook.

(Jungkook)

Naik ke bilik 134.tingkat 9.
Aku tunggu.

Aejin mengeluh dan memasukkan telefon nya di dalam beg lalu menutup fail dan ipadnya.
Jika lelaki itu sudah habis mesyuarat kenapa dia tidak telefon ja langsung

langkah memasuki lif dan menekan butang 9 tidak sampai berapa saat pintu lif terbuka dan langsung saja dia mencari nombor bilik 134 yang di katakan jungkook..

Bilik itu terletak Agak hujung. Aejin mengetuk pintu bilik itu. Namun tiada bukaan.

Dia mengeluh lagi. Jungkook tipu dia ke?.  di ketuk kembali dan tidak sampai berapa saat pintu itu terbuka dan menampakkan wajah jungkook.

[✔]  𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝙰𝚜𝚜𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 (전)Where stories live. Discover now