PA: 7

195 17 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sudah seminggu aejin memikirkan hubungan nya bersama jungkook yaaa dia dah pasti dia juga sudah  berfikir panjang.

selepas  jam pulang . jungkook dari tengah hari tadi tidak keluar dari bilik pejabat nya. Dia melihat ke arah jam 10 malam. Sudah waktu pulang. dia mengetuk pintu jungkook dan masuk ke dalam. Dia melihat lelaki itu masih lagi dengan dokumen dokumen yang bertimbun dan leptop yang masih menyala.

"Tuan jeon sudah masanya untuk pulang" ucap aejin. Namun jungkook mengendahkannya dan masih menandatangani dokumen .

Aejin mengeluh dan berjalan mendekati jungkook dia memegang tangan jungkook hingga membuat lelaki itu berhenti menulis.

"Cukup jungkook awak  kena  pulang " ucap aejin lembut melepaskan tangan jungkook namun jungkook menarik nya kembali.

"Jung lepaskan ada benda yang saya nak bincangkan dengan awak " jungkook melepaskan tautan tangan mereka.

Aejin berjalan menunju ke hadapan meja jungkook dan memandang wajah itu lama.  akhirnya dia melepaskan keluhan kecil.

"jungkook kita tamatkan ja semuani" ucap aejin lembut  meminta agar jungkook memahaminya dan setuasi mereka berdua.

Jungkook memandang aejin dingin "tak akan dan benda tu tak mungkin terjadi. tamatkan huh gurauan yang menarik Kim aejin" 

"jungkook awak  dah ada keluarga apa lagi yang awak nak jadi saya? " aejin sedikit menaikkan suaranya.

"aku tak kesah tentang semua tu sebab mereka tak penting" balas jungkook selamba tapi masih terkesan datar.

"Jungkook tolong kita mesti akhiri semua iniii hubungan ini saya tak suka awak tahu kan" kesal aejin memandang jungkook.

"Aku takkesah " jawab jungkook digin dan memandang aejin tajam.

Aejin melepaskan nafas berat dan membalas pandangan jungkook. Nampak nya dia lah mesti mengakhiri semua ini.

"sya tak perduli kata awak macam mana yang saya tahu  kita sudah akhiri hubungan kita ini.. Kita sekarang putus. awak balik dengan keluarga awal dan hubungan kita hanya sebatas Assistant dan bos. Terima kasih untuk segalanya"

Aejin membuka jam tangan pemberian jungkook dan meletakkan dimeja lalu keluar dari bilik jungkook. Dia mesti  pulang.. Dia perlu menangis saat ini.. Sangat perlu.

Jungkook memandang tajam ke arah jam tangan di atas mejanya. Tampa Aba aba jungkook membuang jam tangan itu di lantai sehingga pecah berderai.

Dia mendengus marah dan menumbuk mejanya keras. "Kau tetap akan menjadi milik ku kim aejin" jungkook duduk dan menutup mata. dia marah, kecewa dan kesal.







Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Keesokannya hari  ini akan menjadi hari yang baru bagi jungkook dan aejin. Mereka tidak seramah dulu. Jungkook yang dulu kadang akan senyum pada pekerja sekarang?

Jangan kata senyum. Wajahnya yang dingin saja ada. Ketika ada pekerja menyapanya dia akan menganginkan mereka dan buat seperti orang itu tidak wujud.

"Sajangnim ini jadul pada hari ini" aejin menyerahkan fail kepada jungkook. Jungkook hanya melihat sekilas dan tidak bersura.

"Jika begitu saya keluar dulu sanjangnim" aejin menunduk hormat dan keluar dari bilik itu. Tapi setelah di luar pintu dia dapat mendengar bunyi hempasan barang pecah.

Dia tahu itu jungkook.. Ahh birkan saja. Nanti bila jungkook sudah keluar barulah dia akan membersihkannya.

Aejin berjalan keluar dari syarikat. Jungkook tiba-tiba ingin pulang awal nahh jadi dia free terus. Satu hari ini. Jungkook sudah membatalkan jadualnya langsung.

Apa yang lelaki itu lakukan aejin tidak tahu dan mahu ambil tahu. Tapi bagi aejin Bagus jika jungkook pulang dan menghabiskan waktunya bersama anak anak dan isterinya.

berjalan seorang diri di kota seoul ini sudah jadi kebiasaan bagi aejin. Dia ingin pergi ke  supermarket tapi  pandang nya terhenti ketika melihat seseorang yang dia kenali nya.

"Bukan kah tu puan jisoo" aejin melihat jisoo keluar dari kereta dengan seorang lelaki dan berpagang tangan  masuk ke dalam hotel mewah di sana

"Ahh mungkin kawan dia ja  kot" fikir aejin tidak mengambil kesah di meneruskan perjalanan nya menunjukkan ke supermarket.


















[✔]  𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝙰𝚜𝚜𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 (전)Where stories live. Discover now