PA: 9

209 15 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Aejin duduk memeluk lututnya. Dia melihat jungkook sedang tertidur di sisinya dengan wajah yang damai.

Dia dapat melihat juga baju baju mereka sudah berselerak di lantai dan hanya kain selimut lah dan dapat menutup badan mereka yang free sedang itu..

melihat ke arah jam dinding 7 pagi..  Ada masa lagi untuk bersiap dan pergi ke pejabat. Matahari sudah Naik kerana itu terbangun sedikit awal.

Aejin menutup mata seketika kejadian semalam manjadi sedikit kesan pada ingatannya jungkook membuat  dengan paksa dan wajah lelaki itu langsung tidak sedikit pun menunjukan rasa bersalah.

kalau dia mengandung nak buat macam mana lagi. ni semua salah jungkook.  Salah lelaki yang sedang tertidur ini . Dia nak ja bencikan jungkook saat ni tapi dia tahu Dia tidak akan dapat sebab rasa sayang dan cinta kuat terhadap lelaki ini.

Nampaknya dia terpaksa menjalinkan hubungan mereka kembali.. Baiklah jika itu yang jungkook mahu dia tidak akan lemah. Teruskan hubungan ini dia harus memiliki jungkook dan itu mesti.

"Jungkook bangunlah " aejin menyentuh pipi jungkook dan mengulas nya lembut.

"Eug" jungkook mencoba membuka matanya. Aejin hanya tersenyum dan melihat lelaki itu hangat.

"Jungkook kita mesti masuk pejabat kejapn lagi . Bangun lahh" Aejin mencium pipi jungkook sekilas dan menatap mata lelaki itu dalam

"Baby"  panggil jungkook dengan suara yang sedikit serak.

"Iyaa ini saya jungkook. sekarang bangun " aejin mencoba untuk mencapai baju yang berada di lantai namun tangan nya langsung di tarik jungkook.

"aku rindukan kau sayang" ucap jungkook memeluk aejin erat

Wajah aejin sudah di atas dada bidang jungkook. Dia dapat dengarkan suara jantung jungkook yang berdegup sedikit laju.

"Jungkook awak nampak saya setiap hari dekat pejabat takkan nak rindu lagi " balas aejin tidak percaya dengan kata-kata jungkook.

"tu tak sama lah sayang. saat dekat pejabat tatapan mata kau tak macam dulu lagi. tatapan kau kosong dan pandang aku macam takda perasaan" jungkook mengulas bahu aejin di dadanya dan mencium rambut gadis itu.

"Iya kahh..  saya tak perasaan langsung dengan cara tatapan saya dekat awak. emm  mungkin sebab saya kecewa kali"

"Kecewa?  Heii sayang yang putuskan hubungan ni tiba tiba  sepatutnya aku yang kecewa tahu tak"

" huh awak tahu tak saya kecewa dengan awak sebab awak tukar perempuan berlainan setaip hari jungkoom sampaikan saya sempat fikir yang syarikat awak dan bertukar jadi pengeluar perempuan"  kesal aejin  lalu bangun dari dada jungkook dan melihat lelaki itu.

"eohh sebab tu"

"sebab apa?? nak cemburukan saya?  heii tu lebih buat saya rasa kecewa tahu tak.  kalau awak nak main dengan perempuan sekali pun main lah dekat hotel ke club ke bukan dekat pejabat jungkook awak tahu saya penat"  Aejin memukul dada jungkook manja hingga membuat lelaki itu sedikit tertawa.

"emm maafkan aku ya " jungkook duduk dan menghadap gadis itu lalu tersenyum.

"Iya iyaa sana mandi, aku akan buat sarapan"

"Baiklah kalau macam tu aku akan tunjukan bertapa indahnya permandangan kau pada pagi ini sayang " jungkook turun dari katil dn berdiri tegak di hadapan aejin.

"jungkook pakai seluar awak lahh!!" jerit  aejin  sambil tangan menutup matanya

Jungkook hanya tertawa  puas dan masuk ke dalam bilik air. Mendengar bunyi bilik air di tutup aejin membuka kembali mata dan mendengus kesal. "Aishhhh jeongmal".






Jungkook sedang duduk di hadapan aejin sambil  makan bersama. Namun pandangan pada gadis itu berubah dratis dan tajam ketika gadis itu mendapat satu panggilan.

Aejin yang dari tadi Agak resah dengan pandangan jungkook padanya hanya membuat bodoh dan tidak peduli.

"Iyaa daniel aku baik baik saja terima kasih kerna mengambil berat"

"Bagus lahh.. Nanti jihyo nak awak datang kat rumah kami boleh kan? Dia rindukan awak aejin" ucap daniel di corong telefon

"Yaa boleh.  Nanti saya datang baii" aejin mematikan panggilan mereka dan memasukan telefon ke dalam beg kembali.

Dia masih belum memberi tahu tentang daniel dan jihyo kepada jungkook.

"daniel kekasih baru kau ke? " tanya jungkook memandang aejin di hadapan nya.

"Kalau iyaaa" goda aejin dengan kata-kata jungkook.

Jungkook menatap muka dingin dan tidak terima dengan kata-kata aejin "putuskan sekarang juga atau aku suruh orang orang aku lenyapkan dia dekat dunia ni " 

Aejin hanya tersenyum melihat aksi jungkook "jungkook saya cuma bergurau .  Dia daniel kawan lama saya jadi sekarng dia itu jiran baru kita. saya dengan tunang dia Berkawan rapat sekarang, awak jangan jadi gila nak bunuh tunang orang pula"  geleng aejin dengan sikap jungkook yang selalu ja posisif

"Ohhhh" singkat jungkook.

"saya dah bagi tahu u encik lee dan dia akan ambil kita kejap lagi . Sekarang habiskan roti dan susu awak itu" aejin mencuci tangan dan masuk ke dalam bilik.

Tidak lama dia keluar dengan tali leher jungkook. Jungkook tidak arif tentang mengikat tali leher kerana itu. Sejak perpisahan mereka jungkook langsung tidak memakai tali lehernya.

"Jungkook pusing " arah aejin agar jungkook berpusing menghadap nya.

Jungkook berpusing dan aejin mendekat kan diri mereka Hanya sekejap tali leher sudah terlilit kemas di laher lelaki itu.

Aejin tersenyum melihat wajah jungkook yang baru saja meminum susu dan meninggalkan kesan di atas bibirnya.

chupp

Dia mencium bibir atas jungkook dan mengelap bekas susu itu menggunakan bibirnya.

"Aishh kau ini minum susu pun boleh comot" tawa aejin.

"Ohh baby dah makin nakal ye " sengih jungkook memeluk pinggang aejin. Aejin hanya tersenyum dan mengulas rambut hitam jungkook.

[✔]  𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝙰𝚜𝚜𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 (전)Where stories live. Discover now