PA: 8

202 18 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



2 bulan kemudian.

Perpisahan ini. Aejin fikir akan jadi mudah dan buat kesemua keadaan menjadi normal kembali.  Ehh ternyata tekaan dia salah.

Selama 2 bulan ini aejin terpaksa melayani kerenah tidak masuk akal seorang jeon jungkook. Setiap kali aejin asyik  akan di marah jungkook kerana tugas yang tidak Bagus.

kadang aejin jadi binggung sendiri dengan semuanya.  Selama ni aejin buat biasa saja tak ada yang salah. Jadul sudah di susun dengan rapi dan kemas.  Kertas kerja sudah ditaipkan  dengan betul.

Kekadang  dengan  letak  titik koma di hujung kertas jadualnya sudah boleh buat jungkook marah.  ehh mau lelaki tu apa?

Dan ini juga sudah dua bulan jungkook menganti ganti wanita masuk ke dalam pejabat . tapi  Aejinn dia hanya beriak biasa dan tidak kesah .  Dia juga akan selalu membuatkan teh untuk tetamu tetamu  jungkook.

Dan kerana selalu banyak  perempuan yang datang aejin sempat fikir yang syarikat jungkook dah berganti dengan pengeluaran perempuan.

Oh iyaa jisoo. Aejin mendapat tahu yang jisoo tenga menjalinkan hubungan bersama bekas teman lelaki jisoo. bukan apa aejin cuma penasaran ja

Kerana setiap kali aejin berjalan melimpsi hotel itu dia kan selalu melihat jisoo masuk dengan lelaki yang sama.

Akhirnya aejin meminta kawan nya untuk menyiasat aksi jisoo dan dia baru tahu kalau wanita  itu sama sajaa dengan suami nya jeon jungkook.

Wanita jungkook akhirnya keluar juga dari pejabat jungkook.  Ini sudah malam dan kerana kegilaan jungkook itu lah selalu membuat kan aejin tepaksa balik lewat malam.

Wanita itu keluar dan hanya menjeling ke arah aejin lalu berjalan turun.

Aejin hnya menggeleng kan kepalanya  ada ada saja semua wanita wanita jungkook itu. Dia mengambil begya dan mengetuk pejabat jungkook.

Dia masuk dan melihat jungkook yang baru saja membutang bajunya dengan rambut yang sedikit rosak. Wehh baru main ke encik jeon.

"Sanjangnim saya pulang dulu yaa" aejin menunduk meminta diri. Jungkook hanya diam dan tida bercakap.

Aejin tahu dengan jungkook yang tidak akann jawab. Dia berjalan ingin keluar tapi telefonnya berdering hingga membuat nyaberhenti sekejap.

Aejin tersenyum dan mengangkat panggilan itu "eoo daniel aaa" gembira aejin keluar dari pejabat jungkook.

Jungkook melihat belakang aejin dengan tajam "daniel?. kekasih baru dia ka? " desis hati jungkook pelik dan tidak terima

"Iya saya tahu cakap dengan jihyo eonnie saya akan datang kejap lagii. saya dah nak pulang ni " gembira aejin ingin masuk ke dalam lif

[✔]  𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝙰𝚜𝚜𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 (전)Where stories live. Discover now