11

292 17 4
                                    

Minha terjaga dari tidurnya yang agak nyenyak kerana terdengar pintu bilik itu dihempas dengan kuat . Minha bangun dari pembaringannya lalu dia memandang xiaojun yang sedang menukar baju .

" eh xiaojun , kau nak pergi mana ? " soal minha sambil menggosok matanya .

" mind own your business " xiaojun terus berjalan ke arah almari yang berada di sebelah katil di mana minha sedang duduk . Kelam kabut xiaojun membuka semua laci lalu dia mengambil sehelai kertas .

Tanpa menutup semua laci , xiaojun terus keluar dari bilik tersebut . Minha terkebil kebil memandang xiaojun .

" haih laci tak reti nak tutup si psiko ni " minha turun dari katil dan berhasrat ingin menutup laci laci tersebut namun matanya terpandang sehelai kertas di yang berada di dalam laci tersebut . Minha mencapai kertas tersebut lalu dia membaca isi dalam kertas tersebut .

" mental illness ? " bulat mata minha selepas membaca isi yang berada di dalam kertas tersebut lalu cepat cepat minha memasukkan kertas tersebut ke dalam laci semula dan menutup laci tersebut .

" patut la dia macam tak waras . Ada sakit mental rupanya " minha mengangguk anggukkan kepalanya tanda dia faham dengan apa yang berlaku dengan situasi xiaojun sekarang .

( Di suatu tempat )

" nah ubat baru untuk tuan muda , pastikan tuan muda makan ubat ni setiap hari sebelum tidur dan jangan skip makan , makan tepat pada masa . " ujar doktor younghoon sambil menghulurkan sebiji bekas kecil kepada xiaojun .

Xiaojun memandang bekas yang dihulur oleh doktor younghoon itu dengan pandangan kosong .

" saya tak makan ubat la , saya tak suka makan ubat . " balas xiaojun selamba badak lucas .

" ha ?! jadi selama ni ubat yang saya beri itu , semua awak tak makan ? tuan muda xiaojun , awak kena la makan ubat kalau nak sihat . Macam mana nak sihat kalau tak makan ubat " risau wajah doktor younghoon memandang xiaojun .

" saya rasa saya dah sihat . Jadi , doktor tak perlu risau pasal kesihatan saya dah . " balas xiaojun lagi .

" belum , tuan muda belum sihat . Cuba tuan muda dengar cakap saya , saya ni nak tolong tuan muda jadi normal balik " ujar doktor younghoon lagi .

" terima kasih atas bantuan doktor , saya rasa saya perlu balik sekarang . Saya ada kerja yang perlu dibuat " ujar xiaojun sambil berdiri .

" eh eh ambik ubat ni dulu " cepat cepat doktor younghoon menangkap tangan xiaojun lalu diberinya ubat tersebut kepada xiaojun .

Xiaojun menyimpan bekas ubat tersebut di dalam poketnya lalu dia terus beredar dari situ . Sebelum beredar , sempat dia menghadiahkan seukir senyuman kepasa doktor younghoon .

" haih tuan muda xiaojun ada sorokkan sesuatu ni " bisik hati doktor younghoon sambil berfikir sesuatu .

*****

Xiaojun masuk ke dalam rumah lalu langkahnya terhenti . Dia mengeluarkan bekas ubat tersebut lalu ditenungnya bekas itu seketika .

" nonsense " xiaojun terus membaling bekas ubat tersebut lalu dia berjalan ingin ke biliknya . Langkahnya terhenti di hadapan pinti biliknya apabila terdengar bunyi aneh di dalan biliknya .

Terus xiaojun membuka pintu biliknya . Kelihatan minha sedang bersusah payah ingin keluar dari tingkap bilik tersebut .

" WOI ! " jerit xiaojun dengan amat kuat . Terus minha menoleh memandang xiaojun yang sedang tajam memandangnya . Gelabah minha turun dari tingkap tersebut .

" kau buat apa ha ?! " perlahan lahan xiaojun melangkah ke arah minha yang sudah membeku itu .

" t-takda buat apa " balas minha bersama wajah yang sudah cuak .

" kau nak mampus ke perempuan " xiaojun terus mencengkam rambut milik minha lalu dihentaknya kepala minha ke dinding .

" kau nak lari dari sini hm ? " xiaojun memandang je arah wajah minha yang sedang menahan sakit dan terdapat cecair merah yang keluar dari kepala minha .

" sakittt " ujar minha di dalam keadaan sakit .

" apa ? tak dengar la . oh nak lagi ek " xiaojun terus menghentak tubuh minha ke lantai lalu dibukanya tali pinggang di seluar jeans nya . Terus tubuh kecil minha itu dipukulnya dengan tali pinggang tersebut tanpa belas kasihan .

Meraung , menjerit minha apabila xiaojun tidak mahu berhenti melibas dirinya menggunakan tali pinggang tersebut . Tula , siapa suruh gatai nak lari .

" kau ni , bila aku bagi muka , naik lemak ek . " xiaojun terus menerus melibas gadis itu tanpa henti . Minha tidak mampu untuk menjerit dan meraung dah kerana dia sudah terlau sakit .

" AAAAA ! " xiaojun terduduk sendiri apabila dia menyedari gadis itu sudah pun lemah .

" tolong la minha , jangan seksa aku macam ni . Aku taknak pukul kau tapi kau yang paksa aku ! " ujar xiaojun sambil memeluk tubuh milik minha yang sudah terkulai lemah itu .

" no , aku tak boleh lepaskan kau . Kau milik aku selamanya . Kau tak boleh lari dari sini . Kau kena tetap duduk dengan aku " xiaojun terus mengangkat tubuh minha ke katil lalu diikatnya tangan dan kaki gadis tersebut di birai katil .

Selesai mengikat gadis tersebut , xiaojun terus keluar dari bilik tersebut .

tbc .

kat multimedia tu hyunjin tau .

[C] 𝐈𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨 Where stories live. Discover now