chapter 6

The haveli was decorated with yellow and white flowers. Today's dholki and as everyone is busy in enjoying. Amaya was getting her hands filled with henna "aap na naam nai likhwaya Shawaiz bhai ka " said Aniya Amaya starts blushing "nai mein nai likh wa rahi" said Amaya shyly.

"Sunain aap naam likhain Shawaiz bhai ka or chupa kar likhna takai jab Shawaiz bhai apna naam dhondain tow unhai millai hee na." Aniya said to the mendhi artist.

Amaya was done with her mendhi and now she is hungry. She was going to the kitchen to find her mother to help her in eating  because her henna was still wet.

She was on the kitchen door when she saw Shawaiz and Mehak. She had the curiosity what are they talking about she didn't go further in the kitchen she just stand in that place to hear there conversation

"Shawaiz mein tumharai liya aai hon Pakistan abhi bhi waqt ha please ussai chor doo or merai saat chalo hum Landon mein shadi kar lengai mein tumhay bohat pasand karti hon" hearing this Amaya felt pinchs in her heart.

"Mehak tumhay phelai din sai pata ha kai meinai srif Amaya sai mohabbat kii ha or mein tumhai apnaa nai sakta" said Shawaiz.

"Magar shawaiz mein mar jaongi tumharai bagir"said Mehak. Amaya came in between them."Tum abhi issi waqt yahan sai Jao tumhari himmat bhi kesi hoi Shawaiz ko ya sub bolnai ki mujhy tow tumhai dekh kar hee pata chal giya tha kai tum kyu aai ho Pakistan meri baat apnai dimage mein betha loo shawaiz srif merai han or mein inhai kisi ka bhi honai nai dongi." Amaya couldn't even believe her own words which have left her mouth and she doesn't even know what she's doing.

Shawaiz was so much proud of her right now and he's not believing her word's and is she the same Amaya. He wanted to laugh but he's controlling him self in this situation.

"Tumnai suna nahi meinai Kya bola ha tum yahan sai jao 10 minute dai rahi hon apna saman pack karo or chalti bano." After saying this Amaya took Shawaiz hand and dragged him out of the kitchen. When they are out of the kitchen Amaya jerked away his hand because she was also angry with him.
And start running upstairs "Amaya baat to suno ama---" she didn't stopped.

______________

"Bhai Amaya kahan ha ussnai subha sai kuch nai khaya howa abhi bhi khanai par nai thi wo" Aniya said to Shawaiz. "Wo apnai room mein hai mein khana kay kar jata hon" said Shawaiz.

Shawaiz open the door of her room with tray of food in his hand and went inside there she was sitting on the floor crying. She looked up to see who it is. "Aap ko meinai bola hana kai knock karkai aaya karain" said Amaya while wiping tera's from her eyes. "Amaya Kya hogiya tum roo kyu rahi ho " said Shawaiz.

"Mein nai roo rahi and it all happened because of you aap nai ussai dosti kee hee Kyu " said Amaya. "What do you mean by that kai meinai ussai dosti kyu ki jis tarhan Aban tumhara dost haa ussi tarhan Mehak bhi Meri dost thi " said Shawaiz.

"Tum roo rahi ho Amaya I can see that tumhari ankhai or naak laal ho rahi hain roo roo kar kya haal bana liya ha tumnai apna zara tars nai aaya tumhai mujh par" Shawaiz sat in front of her on the floor.

"Aap ko pata tha kai wo aap ka liya feelings rakhti ha phir bhi aapnai ussai iss ghar mein rahnai diya aap ko pata ha mujhsai wo zara bhi bardasht nahi ho rahai thi" said Amaya.

"Amaya meri baat par yakeen karo mujhy kabhi bhi nai pata tha kai wo mujhy pasand karti ha meinai srif tumsa hee muhabbat ki ha or mujhy srif tum chai ho or kuch nai" said Shawaiz.

"Or Chalo bus ab khana kah loo tumnai subha sai kuch nai khaya aesai tow tumhari tabiyat kharab ho J
Jai gii" said Shawaiz. She had henna on her hand so Shawaiz was feeding her with his hands.