Chapter 3~"Seksa"

8.8K 387 14
                                    

Airiss yang ingin ke kereta yang terdapat di lorong yang terasa ada orang mengikutinya dan dia sudah mengetahui dari awal.Pisau sudah digenggam di tangan.Semakin laju Airiss melangkah semakin kuat tapak kaki yang mengejarnya.

Tiba-tiba aku terfikir nak cakap sorang-sorang.Biar orang yang kejar aku tu ingat aku gila.Haha

Setelah merasakan orang yang mengejarnya tadi sudah tiada ia pun berlalu pergi.Malas dia hendak menunggu lama-lama di situ.Yang dia tahu dia lapar,nak balik.

~~~~~~~~
Airiss memakai pakaian serba hitamnya.(Abaikan Cermin mata tu)

Highheels berwarna hitam juga digunakan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Highheels berwarna hitam juga digunakan.

Highheels berwarna hitam juga digunakan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tidak lupa juga dengan mask.Pistol juga dibawanya lalu diselitkan di jaketnya.

Airiss keluar dari biliknya secara perlahan.Dia masuk ke bilik grandpa dan grandmanya.Dia tersenyum apabila melihat dua orang yang dia sayang.Setelah kakak nya malah daddy dan ibu tirinya juga kehilangan nyawa.

Mummy aku yang sebenar taktau kemana.Bukan taknak cari tapi rupa dia camna?Sihat ke tak?Dia kat ne?Semua aku taktau.

"Pastikan korang jaga grandpa dan grandma aku dengan baik kalau tak kepala korang akan jadi ganti."ugut Airiss sambil memberi amaran serius.Dia ingin menyelesaikan misinya.Kata anak buahnya mereka berjaya menangkap orang yang telah berkomplot untuk membunuh parentsnya.

Empat orang anak buahnya meneguk air liur apabila mendengar ugutan boss mereka.Airiss terus berlalu pergi dia menunggang motosikal berkuasa tingginya.

[Markas Dievil Queen]
Setelah meletakkan motosikalnya dia lalu masuk kedalam markasnya.Kelihatan ramai yang sedang menunggunya."Queen!"ujar mereka serentak.

Airiss a.k.a Queen menggangguk.Dia memandang sinis ke arah seorang lelaki yang sudah lemah tadi.Queen datang lalu menendang kepala lelaki tadi dengan kasar dan lelaki tadi tersedar dari pengsannya.

"Kau.....Kau sape hahh?!"tengking lelaki tadi.

"Kau nak sangat ke tahu aku sape?Ohhhh ye kau perlu tahulah kan sebab riwayat kau akan tamat sebentar nanti."ujar Queen dengan suara yang menakutkan.

Khai,Lina,Laura dan Kairine bersama kawan mereka yang lain iaitu Arman,Azri,Ulwan,Ilya,Hanna,Hanni,Raizal dan Raifal juga meneguk air liur.Mereka sudah siap untuk memuntahkan isi dalam perut mereka.Bukan mereka tak tahu dengan boss mereka,kalau bunuh dia seksa perlahan-lahan and isi di dalam akan di keluarkan Queen.Ngeri bukan.

"Aku Queen leader Dievil Queen"kata Queen sambil mencangkung di hadapan lelaki tadi.Lelaki tadi jelas terkejut.

"Tak...Tak mungkin...Queen dah mati semua orang tahu tentang tu."

Queen memandang sinis lelaki tadi.Gunting diambilnya lalu bermain dengan gunting tadi membuatkan lelaki tadi takut.

"Ohhhh really"

"Apa bukti kau kalau kau betul2 Queen?"soal lelaki tadi sinis.

"Perkenalkan,aku adik Rin.And yes aku balik nak balas apa korang dah buat kat Rin and parents aku.Nak bukti?"

Queen mengeluarkan sesuatu dan itu menjelaskan lagi kalau dia Queen.

Loket yang berwarna emas itu dengan bertuliskan Queen jelas dan terang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Loket yang berwarna emas itu dengan bertuliskan Queen jelas dan terang."Aku belum mati lagi.Yang mati kakak aku dan parents."

"Mesti korang gembirakan selama 6 tahun ni tapi kau takkan happy lagi dengan diaorang sebab kau sudah berdepan dengan maut"ujar Queen dengan raut wajah nya sedikit merah.

Perlahan-lahan Queen memotong tangan lelaki tadi secara lembut.Lelaki tadi terus meraung kesakitan.Queen tersenyum sinis.Selepas kesemua tangan lelaki tadi putus Queen memotong kaki lelaki tadi.

Darah yang memercik ke mukanya dibiarkan begitu seolah olah wajahnya itu tidak terkena darah.Queen meletakkan kembali gunting tadi lalu mengambil pisau.

Khai,Lina,Laura,Kairine,Arman,Azri,Ulwan,Ilya,Hanna,Hanni,Raizal dan Raifal sudah bersedia menutup hidung mereka,ada juga yang menutup mata dan telinga.Evil Black,Evil Red,Evil Blue dan Evil White tergeleng melihat boss kedua masing2.

Sebenarnya dalam satu group ada tiga orang akan memimpin satu group Evil Black diwakili oleh Khai,Lina dan Raizal.Evil Red diwakili oleh Kairine,Arman dan Raifal.Evil Blue diwakili oleh Azri,Hanna dan Hanni.Manakala Evil White diwakili oleh Laura,Ilya dan Ulwan.

Dicucuknya perut lelaki tadi sehingga lelaki tadi mengeluarkan darah dari mulut.Dicucuknya sehingga badan lelaki tadi berlubang hingga menampakkan isi dalam lelaki itu.Queen mencucuk buah pinggang lelaki tadi lalu dikeluarkannya.Queen memandang lagi lelaki tadi.Dah nyawa2 ikan.

Tanpa berlengahkan masa Queen mengambil samurai miliknya lalu

Sippp

Kepala lelaki tadi bergolek di atas lantai dan yaa kepala lelaki itu putus."Mampus jugak kau.Raizal aku nak kau bungkus kepala,jantung dan buah pinggang bodoh ni kat orang tua tak guna tu.Bungkus baik-baik."kata Queen dingin lalu beredar begitu sahaja.

Raizal hanya menurut sahaja walaupun mual....






























TBC

Girl In Highschool(C)✅Where stories live. Discover now