Chapter 4~"The Snake"

7.8K 378 13
                                    

"Boss...Boss ada kotak"kata seorang pekerja Dato Mahed.Pekerjanya itu lalu memberikan ke arah bossnya.

Dato Mahed membuka kotak itu lalu
terlihatlah kepala pekerja yang bernama Ali itu.Selain dari kepala malah ada jantung dan buah pinggang Ali sekali.Dato Mahed melempar kotak itu.

"Siapa yang bagi kotak ni!?"jerit Dato Mahed."Kitaorang tak tahu.Kitaorang nampak kotak ni kat luar pintu markas."ujar pekerja Dato Mahed dengan takut2.

Dato Mahed tidak mengendahkan apa yang dikatakan pekerjanya.Ada satu benda yang ada di dalam kotak itu yang menarik perhatiannya.Dia mengambil Bunga Ros berwarna biru itu.

Dia mengambil Bunga Ros berwarna biru itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ni ni ...bukan ke ni lambang Dievil Queen ke??Tak...Tak mungkin Queen masih hidup bukan dia dah mampus ke...."ujar Dato Mahed hairan."Tapi ape kaitan Queen dengan orang aku??"

{SKIP}

Airiss yang ingin duduk ditempatnya terbantut apabila melihat muka Syaza yang lebam sana sini."Syaza awak ok tak ni??Kenapa awak lebam sana sini??"soal Airiss bertubi2

Syaza hanya membisukan dirinya."Syaza....sebenarnya ayah saya yang buat saya macam ni."Berkerut dahi Airiss."Kenape?Awak buat salah apa sampai lebam-lebam camni?"

"Se....sebab dia....dia asy....asyik minta duit kat saya dan adik saya"ujar Syaza gagap."Duit?Untuk ape?"tanya Airiss lagi."Untuk....Untuk bay...bayar hutang.Ayah saya ada berhutang.Kalau tak bayar be....besok diaorang akan jadikan saya,ibu dan adik saya untuk seba...sebagai ganti"Airiss memandang Syaza dengan muka yang kasihan.

"Hutang dengan sape yee?"Airiss ingin tahu siapa yang ingin membuat hal dengan kawannya.Orang itu memang cari maut."The Snake"ujar Syaza lalu menangis.

Airiss lalu meredakan tangisan Syaza.

[Nnnnnnnnnnn]

Airiss sudah bersiap ingin ke rumah Syaza tetapi dia hanya memakai hoodie sahaja dan memakai seluar jean.

Airiss sudah bersiap ingin ke rumah Syaza tetapi dia hanya memakai hoodie sahaja dan memakai seluar jean

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pistol setia menemani nya kemana mana.

Higheels..

Higheels

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beg...

Tuan William melihat cucunya yang cantik berkemas itu bertanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tuan William melihat cucunya yang cantik berkemas itu bertanya."Where are you going,sweetie??"Airiss tersenym lalu ke arah grandpanya.

"I am going out with my friends"ujar Airiss lalu mencium pipi atuknya."Be careful ky..."Airiss menggangguk."Ne vous inquiétez pas.Au revoir.Tata titi tutu"(Jangan risau.Goodbye.Tata titi tutu)

Tuan Willian melihat cucunya itu lalu tersenyum.Airiss lalu masuk ke dalam keretanya.

Sebelum pergi meninggalkan kediaman Allen dia sempat mengarahkan anak buahnya untuk menjaga grandpa dan grandmanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sebelum pergi meninggalkan kediaman Allen dia sempat mengarahkan anak buahnya untuk menjaga grandpa dan grandmanya.Kalau ada ape2 jadi dia tidak akan maafkan dirinya.Cukup dua kali dia kehilangan Rin dan parentsnya dalam satu masa.Itu sudah cukup menyeksanya.

{Di Rumah Syaza}
Airiss hanya memandang rumah Syaza.Kelihatan usang tetapi masih berdiri teguh.Airiss mendengar suara perempuan menjerit dengan pantasnya dia masuk ke dalam rumah Syaza.

Kelihatan pintu sudah pun terbuka luas.Dia masuk dan melihat keluarga Syaza yang ketakutan.Tidak pulak dia nampak ayah Syaza disitu.Cuma ada Syaza,maknya dan adik lelakinya.

"Hoiii!!!Kau lepaskan diaorang!"tengking Airiss.Dan kini semua memandang ke arahnya."Kau siapa hahhh?!"tanya Fazil.Musuh ketat Dievil Queen.

"Adik Rin."Fazil terus ketawa."Kau merepek ape ni perempuan.Keluarga dia dah lama mampus."sinis Fazil

"Ohhh really?"Airiss melihat lagi ke arah keluarga Syaza.Mulut Syaza berdarah.Ibunya pula tudung dibuka dan baju ada sedikit terkoyak.Adiknya seperti banyak berdarah akibat ditumbuk manusia jahanam ni.

"Kau tahu tak aku paling pantang tengok orang menceroboh kawasan aku.Kalau menceroboh aku rasa kau tahu kot nyawa kau melayang"selamba sahaja Airiss bercakap begitu.

Dia mengeluarkan pistolnya lalu menembak satu persatu anak buah Fazil.Dan sekarang hanya tinggal Fazil yang sudah seperti nampak hantu."Tak....tak mungkin kau Queen.Semua orang tahu yang Queen dah mati."ujar Fazil sambil kakinya melangkah kebelakang dan kebelakang.

"Aku malas nak buang masa so say goodbye to this world and welcome to the hell"ujar Queen lalu menembak Fazil.Walaupun jarak Queen dan Fazil jauh tetapi tepat pada jantung Fazil.

Syaza memandang Airiss tidak percaya.Dia tidak sangka bahawa kawannya itu mafia yang digeruni ramai tak kira siapa pun dan yaaa dia pernah mendengar kekejaman Dievil Queen.
























TBC

Girl In Highschool(C)✅Where stories live. Discover now