💣 Bab 32 💣

3.8K 140 2
                                    

Rose tidak mengendahkan Syasya ingin bergaduh dengannya kerana tidak berpuas hati disebabkan Rose selalu sahaja melawan kata² nya.

"Ouhh kau buat aku tak wujud di depan kau ini sekarang" Syasya ingin menampar Rose

Rose dengan pantas mencengkam tangan Syasya lalu memberi amaran kepada Syasya dan kawannya.

"Jangan bangun singa yang masih tidur sesekali kau dah bangunkan pasti kau akan rasa bersalah dan menyesal nanti kau tunggu saja lh. Korang dah cari masalah dengan orang salah" Rose terus keluar dari kelas kini dia hanya ingin pergi ke rooftop dia ingin menengankan hatinya yang tengah panas takut identiti dia akan terbongkar

"Eh macam dia tu kuat pula tak sedar diri  itu lembik. Kau fikir aku takut dengan ugutan kau tu aku bukan lembik macam kau pun" kata Syasya pura² tidak gentar dengan kata² Rose itu.

Rose berasa benggang dengan Syasya telah menghancurkan moodnya mahu belajar. Dia terus pergi ke rooftops untuk menenangakan dirinya.

"Tak apa kali ini hari kau,mungkin esok atau lusa hari aku pula. Kau belum kenal aku siapa sebenarnya Syasya kau cuma ingat aku ini seorang yang lembik,lemah,nerd,tak pandai lawan kau tapi disebaliknya lebih licik lagi"

Rose menelfon seseorang.

"hola quiero que vayas a la azotea  mismo(hello aku nak kau pergi ke rooftops sekarang juga)"

Si dia membawa beberapa buah fail ang diminta oleh bossnya sebentar tadi.

"Boss ini dia barang yang boss minta tadi. Ohhh ya pasal si budak Syasya itu boss nak kami settle kan ke ataupun boss sendiri yang settlekan nanti"

"Aku nak korang perhatikan we are princess itu dari jauh jangan sampai kantoi aku biarkan dorang bahagia dulu lepas tu baru aku settlekan dorang" Rose

"Anyway,aku dengar Kimi dan Eriqa akan pindah ke sini ke." Kata cikgu Zaana

Sebenarnya Cikgu Zaana juga anak buah Evil Rose hampir kesemua cikgu di sekolah itu anak buah Evil Rose. Di dalam tingkatan 1 (50% orang),from 2 (50% orang),from 3 (70%orang),from 4 (70% orang ),from 5 (80% orang) dan form 6 (40% orang) setiap tingkatan hampir kesemuanya anak buah Evil Rose tanpa di ketahui oleh orang lain. Semua anak buah Evil Rose terlatih dengan pengawasan Rose selama melatih anak buahnya.

"Aku yang hantar dorang pindah ke sini untuk menyisat kes di sekolah ini. Make sure dorang dua berlainan kelas jangan samakan nanti penyiasatan kita gagal nanti" Rose

"Baiklah boss. Saya pergi dulu nak masuk ke keas hendak mengajar murid² aku dulu" Cikgu Zaana




































#sorry sebab pendak sangat sis dah tak ada idea lagi

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now