💣 Bab 52(Part 2)💣

2.6K 108 9
                                    

Di Hotel EXCO LUKE BRAYN(LB)

Ramai kenalan dari family Rose turut hadir pada majilis ulang tahun Tok Mummy Rose. Tidak juga ketinggalan family Leon juga turut hadir ,Leon sedang mencari-cari kelibat Rose di dalam dewan tersebut.

Rose dan kawan2 nya sedang menuju ke dewan dimana majilis itu diadakan seperti yang dirancangkan. Anak buah Evil Rose turut hadir dengan penyamaran mereka untuk menjaga keselamatan keluarga Ketua mereka iaitu QUEEN.

Sebaik sahaja Rose dan kawannya masuk ke dalam semua orang berada di dewan tersebut terpegun dengan kecantikan mereka semua. Leon tidak melepaskan pandangannya ke arah Rose. Dia tidak sangka Rose mempunyai kecantikan semula jadi selama ini.

Dress Evil Rose

Rose tidak menghiraukan pandangan dari orang sekeliling tengah memandang ke arah dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rose tidak menghiraukan pandangan dari orang sekeliling tengah memandang ke arah dia. Bukan dia tidak tahu semua itu cuma dia malas nak ambil kisah lebih2 lagi orang tua menggatal nak ngorat. Kalau ikut kan hati dia inggin saja dia cucuk mata orang tidak lepas pandang ke arah dia.

"nasib baik family aku ada dekat sini kalau tak habis korang aku kerjakan. Ceh tak padan dengan umur ada hati nak ngorat seorang ketua mafia."

"boss,apa yang boss potpet dari tadi. Boss tengah marah dekat siapa kali ini tiada ribut tiada angin boss tiba2 je boss bercakap sorang diri"

"kau macam tak tahu aku tak suka sangat dengan suasana macam ini. Disebabakan ini lah aku paling malas sekali kalau ikut event macam ini sekali memang aku tak berminat macam ini semua. Aku bersumpah ini first and last aku pergi event macam ini."

"

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now