💣 Bab 53(Part 1)💣

2.5K 108 5
                                    

Majilis dimulakan dengan ucapan dari Tengku Tristian Andre ayah kepada Rose. Selesai sahaja Tengku Tristian berucap dia mempersilakan ibunya berdiri di sebelahnya. Rose hanya menunujukkan senyuman palusnya kepada para tetamu tetapi aura dinginnya masih lagi terasa disitu.

Sedang menyanyikan lagu musuh menyerang orang di dalam majilis tersebut ada beberapa orang tercedera. Semua orang panik dan takut,Rose pura2 takut dan resah. Sebenarnya dia sudah jangka hal seperti ini akan berlaku jua. Di saat Rose bersembunyi jauh sikit dari orang ramai dia sempat memberi arahan kepada semua anak buahnya bertindak.

Tanpa mereka semua sedari Rose sempat menukarkan pakaian dan memakai topeng muka biar identity dia tidak terbongkar. Hanya Tok daddy sahaja tahu bahawa Rose ketua mafia digerun oleh semua orang.

"Eriqa,kau bawa 15 orang kita untuk lindung family aku, make sure family aku tiada satu pun yang cedera. Yang lain cover tempat masing2 ketatkan lagi kawalan dan cctv. Lisa ready di tempat kau macam biasa"

"baik Queen arahan diterima dorang semua berada di sebelah utara"

satu per satu anak buah musuh ditumpas oleh Evil Rose,White Devil baru sahaja ingin membantu tetapi Evil Rose lebih cepat lagi dari mereka.

"Bagaimana Evil Rose tahu disini ada pertempuran yang akan berlaku. Macam dah diracang saja dorang memang cekap kalau bab mush ini.Tidak hairan lah mengapa seluruh asia gerun dengan Evil Rose"Kyle

"dah jangan banyak soal lagi. Jom kita bantu dorang tapi kita semua kena pakai mask dulu biar orang tidak dapat kecam kita"Haider

"King! ehh mana pula pergi King ini bukankah dia ada sebelah Haider tadi ke?"Kyle

"lambat sangat tunggu korang masih lagi berborak King sedang bergelut dengan musuh sana tu. Jom kita tolong King sekarang aku tak nak gaji kena potong untuk bulan ini"

M.A.F.I.A (S.U)Where stories live. Discover now