💣Bab 51 (Part 2)💣

3K 106 5
                                    

"korang macam dah lama kenal je"

"tak ada lah. boleh tak kita jangan cakap pasal mamat poyo tu lebih baik kita pergi kantin sekarang. aku lapar sangat dah ini"

Rose pergi ke arah kawan-kawannya meninggalakan Leon dengan penuh persoalannya dia masih belum bersedia hendak menceritakan hal sebenar kepada Leon.

SKIP

Rose pulang ke rumah dengan keadaan sedikit meletihkan kerana dia baru sahaja menyelesaikan para penyangak buat hal dekat kawasan dia sebentar tadi. Semua ahli keluarga Rose sedang berkumpul di ruang tamu menunggu kepulangan putri bongsu mereka pulang dari sekolah.

"baby sini jap ada benda kita orang nak bincang dengan baby ini. Lama kitaorang tunggu baby,tapi kami tak tahulah pula baby balik lambat hari ini"

"baby lepak dengan kawan baby tadi tak sedar jam kol 4 petang pula. Ada apa benda korang semua nak bincangkan ini. Baby rasa penat sangat nak mengantuk ini"

"Memandangkan hujung minggu ini birthday tok mummy kita buat party dekat hotel abang kamu Lucas. Jangan lupa ajak kawan2 baby sekali join party ini."

"Baiklah mummy daddy. Baby nak naik ke atas dulu penat sangat ini baby nak rehatkan diri dulu lepas tu baru lh baby turun ke bawah join korang semua ya"

Semua  hanya menganggukkan kepala setelah Rose meminta izin pergi masuk ke bilik.

Di dalam bilik

Sebelum Rose membersihkan dirinya dia ingin call seseorang dahulu.

"Hello,awak free tak hujung minggu?"

"Hujung minggu ini aku free kenapa? Nak ajak pergi dating ke?"

"Eishhh awak ini? Tak nak saya nak pergi dating dengan awak lebih baik saya tidur je dekat rumah"

"Ala saya memain je.. Ada apa dengan hujung minggu ini"

"Oh ya,hampir je saya terlupa ini semua disebabkan awak tadi. Hujung minggu family kitaorang celebrate birthday tok mummy. Family saya suruh jemput semua kawan2 saya. Jangan lupa datang hujung minggu ini tau"

"Aikk,kita pula yang kena. Okay! Nanti saya bagitahu dekat family saya ye"

M.A.F.I.A (S.U)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum