💣Bab 57 (Part 1)💣

1.9K 92 7
                                    

"ewah ewah suka hati kau je kata aku pekak. Dah kira okay tahu tak aku ceritakan hal ini pada kau perangai kau memang tak ubah dari dulu lagi"

"ehhh jap macam mana kau dapat tahu perangai aku macam dulu lagi mesti kau intip aku kan. Kau ini Nampak je pendiam tapi seribu satu rahasia dalam diam kau tu. Banyak juga kau tahu info pasal aku ini. Cerrr cerita sikit dekat aku"

Leon tenung muka Rose untuk kepastian sahaja adakah Rose jujur pada dia atau tidak. Sebab hanya orang tertentu sahaja tahu bagaimana sikap & perangai dia. Hanya di sekolah dia akan menjadi seorang yang tegang dan tidak mudah bergaul dengan orang yang saja dia kenal.

"itulah aku cakap yang kau memang tidak dapat hidu keberadaan aku selama ini,sebenarnya aku ada je dekat sini cuma masa umur aku 7 hingga 12 tahun je aku dekat luar negara lepas tu aku balik ke sini sampai sekarang cuma aku menyamar je. Tapi itu pun kau tak dapat kecam juga nama jerr ketua MAFIA segala info tentang aku pun kau tak dapat cari"

"macam lah kau tak kenal dengan aku ini mana pernah nak bergaul dengan orang lain kecuali geng aku je.Kalau kau pernah menyamar kenapa aku tak dapat kecam langsung orang itu adalah kau Elize. Eishhh benda ini yang buat aku jadi pusing ini,macam jawab soalan KBAT pula tu je"

Rose mencubit lengan Leon berasa geram dengan percakapan Leon sebentar tadi.

"kau ini memang nak kena dengan aku ini,dah lama tak makan penumbuk ini kan?Meh sini aku bagi dekat kau"

Leon dan Rose belari bekejaran di kawasana taman tersebut. Ramai orang berkujung di taman waktu itu melihat Rose dan Leon bekejaran sesama sendiri. Kelihatan pasangan yang bahagia sekali

M.A.F.I.A (S.U)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum