Kandang Ke-7

73 6 0
                                    

Terdapat seorang petani kaya yang memiliki banyak tanah di Ohio. Dia membina sebuah kandang baru pada harta miliknya setiap kali isterinya mempunyai bayi. Dia menamakan kandang selepas setiap anaknya dan, pada masa cerita ini berlaku, mereka mempunyai 6 anak-anak dan mengharapkan angka tujuh.

Walau bagaimanapun, isteri petani meninggal dunia semasa melahirkan anak dan begitu juga dengan bayinya yang belum lahir. Petani itu gila dengan kesedihan dan tidak dapat menanam ladangnya. Keluarga itu tidak mempunyai wang dan ladang itu mula muflis.

Mereka mengatakan bahawa, suatu malam, di dalam kegelapan dan putus asa, petani mengambil kapak dan membawa anak-anaknya ke kandang di mana dia membunuh mereka, satu demi satu. Dia menguburkan setiap mayat mereka di enam lombong yang telah dinamakan

selepas mereka. Kemudian, petani pergi ke kandang ke-7 di mana dia menggantung diri.

Seperti kisah itu, semua lombong akhirnya hancur dan tanah itu dijual. Semua kecuali bangsal ke-7. Tiada siapa yang mahu membeli tanah kerana apa yang telah berlaku di sana, jadi ia ditinggalkan dan tidak lama kemudian jatuh ke dalam kerosakan.

Mereka berkata jika anda pergi ke kandang itu pada waktu malam, anda dapat melihat hantu petani yang tergantung , tubuhnya berayun ke belakang dan ke udara, tinggal di atas kejahatan yang dahsyatnya selama-lamanya.

Tidak ada yang benar-benar yakin di mana tempat ketujuh terletak, walaupun sudah pasti di Ohio. Ada yang mengatakan ia adalah ladang Cranz di Lembah Cuyahoga dan yang lain mengatakan ia berada di Top O 'The World di Northampton.

Pada tahun 1997, seorang guru Ohio tempatan mendakwa bahawa, selepas banyak penyelidikan, beliau akhirnya dapat mengesan lokasi sebenar 7 Barn terkenal. Dia berkata bahawa tidak ada lombong yang pernah dirobohkan. Tanah baru dibahagikan dan dijual dan lombongnya hanya dimasukkan ke ladang-ladang jiran.

Menurut guru, beliau dapat menentukan lokasi yang betul kerana semua lombong di harta jiran mempunyai nameplates di atas pintu mereka dengan nama-nama kanak-kanak terukir pada mereka.

Guru dan anaknya berangkat pada waktu malam untuk melawat kandang, membawa kamera video dengan mereka, dengan harapan menangkap beberapa aktiviti paranormal.

Keesokan harinya, isteri guru melaporkan suaminya dan anaknya hilang. Polis menemui kereta terbengkalai mereka di tepi jalan. Semasa mencari kawasan itu, mereka memasuki sebuah kandang di lapangan berdekatan dan mendapati mayat-mayat guru itu dan anaknya tergantung.

Credits to: https://www.facebook.com/penselstudio/ 

CREEPYPASTA(MALAY VER.)Where stories live. Discover now